هماهنگی لازم برای بازگرداندن جسد خدمه شناور بهبهان ادامه دارد

اداره کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه اعلام کرد؛ وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سفارت و سرکنسولگری کشورمان در عراق، هماهنگی لازم را برای بازگرداندن 4 نجات‌یافته این حادثه و انتقال جسد یک تبعه کشورمان که جان خود را در این حادثه از دست داده است، در اسرع وقت انجام خواهند داد.

هماهنگی لازم برای بازگرداندن جسد خدمه شناور بهبهان ادامه دارد
کد خبر: 409871
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۶ ۱۴:۳۰:۴۳

اعتمادآنلاین| اداره کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه اعلام کرد؛ در پی غرق شدن لنج باری بهبهان در آبهای خور عبدالله بندر ام‌القصر عراق، سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در بصره در تماس با مقام‌های ذیربط کشور عراق درخصوص وضعیت سرنشینان این لنج و علت غرق شدن آن گفتگو و خواستار ارائه گزارش رسمی مقامات عراقی شد.

در همین رابطه بررسی‌های اولیه حاکی از آن است که به دلیل نامساعد بودن شرایط آب و هوا و برخورد موج‌ها به لنج باری، بار سرامیک آن به یک سمت کشتی رانده شده و همین مساله موجب غرق شدن شناور شده است.

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سفارت و سرکنسولگری کشورمان در عراق، هماهنگی لازم را برای بازگرداندن 4 نجات‌یافته این حادثه و انتقال جسد یک تبعه کشورمان که جان خود را در این حادثه از دست داده است، در اسرع وقت انجام خواهند داد.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها