پویا ناصرپور ملی پوش کشتی فرنگی:

تا زمانی که روی تشک نرویم به آمادگی کامل نمی رسیم

عضو تیم ملی کشتی فرنگی، گفت: چرخه انتخابی تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد که برای امسال و سال آینده تدوین شده، امیدوار کننده است چرا که هر کسی و در هر وزنی که لیاقتش را دارد نماینده تیم ملی می‌شود.

تا زمانی که روی تشک نرویم به آمادگی کامل نمی رسیم
کد خبر: 409891
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۶ ۱۵:۱۸:۳۰

اعتمادآنلاین| پویا ناصرپور روز جمعه اظهار داشت: هر کسی در هر وزنی لیاقتش را دارد نماینده تیم ملی می‌شود و انتخاب آن فرد بستگی به تلاش آن کشتی‌گیر دارد.

دارنده مدال طلای پیکارهای قهرمانی آسیا، افزود: پیش از این شرایط برای حضور در تیم ملی متفاوت بود و اجرای این چرخه خیلی کامل‌تر از قبل خواهد بود. نسبت به سال‌های گذشته اجرای چرخه انتخابی تیم ملی می‌تواند موثرتر باشد به ویژه آنکه بازی‌های المپیک توکیو را نیز پیش‌رو داریم و به طور حتم باید بهترین‌ها و شایسته‌ترین‌ها عازم توکیو شوند.

عضو تیم ملی کشتی فرنگی در پیکارهای جهانی سال 2019 قزاقستان، اظهار داشت: وقتی مسابقات انتخابی برگزار شود تمامی مدعیان کشتی می‌گیرند و این خوب است. فردی که لایق و بهترین باشد انتخاب خواهد شد و این موضوع نشان دهنده مناسب بودن چرخه انتخابی تیم‌های ملی است.

ناصرپور عنوان کرد: الان مرتب تمرین بدن‌سازی و دو و میدانی دارم اما باشگاه کشتی تعطیل است. امیدوارم زودتر باشگاه‌ باز شود و بتوانیم تمرینات را از سر آغاز کنیم. تا زمانی که روی تشک نرویم کمی و کاستی‌های آن برای ما وجود دارد و به آمادگی کامل نمی‌رسیم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها