کد خبر: 409897
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۶ ۱۵:۳۷:۱۸
| |

شروع دوباره لیگ بسکتبال چین از پایان خردادماه

پس از 5 ماه تعطیلی بالاخره قرار است رقابت‌های لیگ بسکتبال چین ادامه پیدا کند و حامد حدادی ستاره کشورمان نیز دست به توپ می‌شود.

شروع دوباره لیگ بسکتبال چین از پایان خردادماه
کد خبر: 409897
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۶ ۱۵:۳۷:۱۸

اعتمادآنلاین| اتحادیه بسکتبال چین اعلام کرده که طبق تصمیم گیری جدید خود مسابقات از 31 خرداد ماه ادامه پیدا خواهد کرد. با این شرایط بالاخره بعد از چند ماه لیگ بسکتبال چین به کار خود ادامه می‌دهد و حامد حدادی ستاره ایرانی شاغل در این کشور نیز دست به توپ می شود.

بعد از نزدیک به پنج ماه و پس از بارها تلاش ناموفق برای از سرگیری مسابقات CBA به طور رسمی اعلام کرد مسابقات ادامه پیدا می‌کند.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است مسابقات در دو شهر و بدون حضور تماشاگران برگزار شود و همه بازیکنان و مسئولان تیم‌ها در قرنطینه به سر خواهند برد. شهرهای کینگ دائو و دانگ گوان میزبان تیم‌ها خواهند بود.

یائومینگ ستاره پیشین بسکتبال چین و رئیس کنونی اتحادیه لیگ بسکتبال این کشور پیش‌تر گفته بود که تمام تلاش برای ادامه مسابقات است و طرح‌هایی نیز در حال ارزیابی است.

چین پس از شیوع گسترده ویروس کرونا تمام رقابت‌های ورزشی خود را لغو کرد و حالا با بهتر شدن شرایط این کشور در تلاش است تا مسابقات ورزشی خود را از سر بگیرد.

حامد حدادی ستاره بسکتبال کشورمان که امسال در لیگ چین حضور دارد چند ماهی است در این کشور به سر می برد و بالاخره دست به توپ خواهد شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها