رابرت وای شاپیرو، استاد علوم سیاسی دانشگاه کلمبیا:

دموکرات‌ها باید اقلیت‌ها را وارد انتخابات کنند

استاد روابط بین‌الملل تاکید کرد ترامپ احتمالا بازنده انتخابات است؛ چرا که به عنوان رئیس‌جمهور بی‌کفایت است. دموکرات‌ها باید اقلیت‌ها را وارد انتخابات کنند و مردم آمریکا باید بسیج شوند تا ترامپ بازنده باشد.

دموکرات‌ها باید اقلیت‌ها را وارد انتخابات کنند
کد خبر: 409923
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۶ ۱۶:۴۰:۲۷

اعتمادآنلاین| رابرت وای شاپیرو، استاد علوم سیاسی دانشگاه کلمبیا و رییس اسبق دانشکده علوم سیاسی این دانشگاه است. از کتاب‌های او در حوزه علوم سیاسی می‌توان به « قدرت ریاست جمهوری؛ ایجاد ریاست جمهوری برای قرن بیست‌ویکم»، «دخالت‌های سیاسی؛ سیاستمداران سرگردان نشوید» و «عدم حضور نمایندگان دموکرات» اشاره کرد.

وی همچنین تاکنون موفق شده است جایزه کتاب «گلد اسمیت» را نیز از آن خود کند.

اعتراض‌های اخیر در آمریکا باعث پریشانی کاخ سفید شده است

رابرت وای شاپیرو با اشاره به شیوع کرونا در جهان و همزمانی ِگآن با اعتراض‌ها در آمریکا گفت: آشفتگی کنونی در آمریکا و اعتراض‌های موجود قرار نیست به ترامپ کمک کند؛ زیرا اعتراض‌ها وی را در معرض انتقاد نسبت به همه این موارد قرار داده و اعتراض‌ها باعث پریشانی کاخ سفید شده است.

ترامپ کاخ سفید را ترک خواهد کرد/ ترامپ به حامیانش در‌ واشنگتن، پنسیلوانیا و میشیگان امید دارد

وی افزود: بهترین چیزی که می‌توان به آن امیدوار بود، این است که این اعتراض‌ها هیچ تاثیری روی انتخابات ندارد و ترامپ کاخ سفید را ترک می‌کند. او امید به حامیانش در‌ واشنگتن، پنسیلوانیا و میشیگان دارد. بنابراین دموکرات‌ها به پیروزی در هر سه ایالت احتیاج دارند، مگر اینکه بتوانند ایالت دیگری را جایگزین کنند‌ و اقلیت‌ها در انتخابات حضور یابند. دموکرات‌ها باید برای پیروزی در این انتخابات بیش از پیش تلاش کنند.

استاد علوم سیاسی دانشگاه کلمبیا در ادامه در مورد واکنش ترامپ به انتقال نفت به ونزوئلا گفت: ایالات متحده چنان با چیزهای دیگر مانند اعتراض‌های داخل آمریکا، کرونا و اقتصاد پریشان درگیر شده است که در حال حاضر به این اتفاق نمی‌پردازد و واکنشی ندارد. آمریکا اکنون درگیر مشکلات دیگری است.

آینده برجام نامشخص است

وی همچنین تاکید کرد: آینده برجام نامشخص است و با توجه به تصمیماتی که اخیرا گرفته شده، آینده برجام معلوم نیست‌ و کماکان هر اتفاقی ممکن است.

مردم آمریکا باید بسیج شوند تا ترامپ بازنده باشد

رابرت وای شاپیرو گفت که ترامپ احتمالا بازنده انتخابات است. ممکن رای‌دهندگان با وعده بسیج شوند تا به ترامپ رای دهند اما ترامپ به دلیل بی‌کفایتی تعداد زیادی از حامیان خود را از دست داده و خیلی محبوب نیست؛ چرا که به عنوان رئیس‌جمهور بی‌کفایت است. دموکرات‌ها باید اقلیت‌ها را وارد انتخابات کنند. مردم آمریکا باید بسیج شوند تا ترامپ بازنده باشد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها