آخرین تحولات در پرونده نسرین ستوده از زبان وکلیش

وکیل مدافع نسرین ستوده گفت: منتظر هستیم تا مصوبه اخیر مجلس در خصوص اصلاح طرح تقلیل مجازات حبس تعزیری، ابلاغ و اجرا شود تا ببینیم چه تحولی در وضعیت ایشان ایجاد شود.

آخرین تحولات در پرونده نسرین ستوده از زبان وکلیش
کد خبر: 410022
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۷ ۰۹:۳۶:۲۰

اعتمادآنلاین| محمود بهزادی‌راد، وکیل مدافع نسرین ستوده در خصوص آخرین وضعیت موکلش، اظهار کرد: ما منتظر بودیم که برای عید نوروز به وی مرخصی داده شود، متاسفانه هنوز مرخصی به او داده نشده است.

وی افزود: منتظریم تا مصوبه اخیر مجلس در خصوص اصلاح طرح تقلیل مجازات حبس تعزیری، ابلاغ و اجرا شود تا ببینیم چه تحولی در وضعیت ایشان ایجاد شود.

بهزادی راد گفت: به نظر می‌رسد با اجرایی شدن این مصوبه، بسیاری از زندانیان آزاد خواهند شد و امیدواریم نسرین ستوده نیز با این مصوبه آزاد شود.

لازم به ذکر است نسرین ستوده در در آخرین حکمی که از سوی شعبه 28 دادگاه انقلاب صادر شده، به اتهام اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی، فعالیت تبلیغی علیه نظام، عضویت موثر در گروهک غیرقانونی و ضد امنیتی کانون مدافعان حقوق بشر، لگام (حذف اعدام) و شورای ملی صلح، تشویق مردم به فساد و فحشا و فراهم آوردن موجبات آن و ظاهر شدن بدون حجاب شرعی در محل شعبه بازپرسی، اخلال در نظم و آسایش عمومی و نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی جمعاً به 33 سال حبس و تحمل 148 ضربه شلاق محکوم شده که طبق ماده 134 قانون مجازات اسلامی، مجازات اشد اجرا می شود.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها