کد خبر: 410139
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۷ ۱۴:۴۱:۳۱
| |

مجلس یازدهم برای کاهش فاصله طبقاتی چه برنامه‌ای دارد؟

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس انقلابی یازدهم بر اساس خط مشی شهید سلیمانی برای تحقق عزت و بالندگی کشور حرکت خواهد کرد.

مجلس یازدهم برای کاهش فاصله طبقاتی چه برنامه‌ای دارد؟
کد خبر: 410139
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۷ ۱۴:۴۱:۳۱

اعتمادآنلاین| علی کریمی فیروزجایی، با بیان اینکه در طریق مجلس یازدهم، وادادگی و انفعال معنا ندارد، گفت: مجلس انقلابی یازدهم بر اساس خط مشی شهید سلیمانی برای تحقق عزت و بالندگی کشور حرکت خواهد کرد.

وی با تاکید بر ضرورت همگرایی و وحدت بیشتر ارکان کشور پیرامون مولفه‌های حیات بخش افزود: بر اساس آموزه‌های رفتاری رهبر معظم انقلاب در عرصه حکمرانی جناح گرایی و اعمال سلایق سیاسی در مسیر بالندگی کشور جایگاهی ندارد.

دبیر هیئت رئیسه مجلس یازدهم افزود: همه ارکان کشور و قوای سه گانه باید برای اجرای منویات رهبری که مبتنی بر پیشرفت و عدالت کشور است برنامه ارائه کنند.

کریمی فیروزجایی الگوی مجلس یازدهم را شهید سلیمانی دانست و با اشاره به جدیت نمایندگان جدید در پیمایش این مسیر گفت: رویکرد مجلس یازدهم در حل مشکلات اساسی کشورحل المسایلی و مبتنی بر ظرفیت‌های داخلی و باورمندی عمومی مردم است ‌.

نماینده مردم بابل با اشاره به شرایط ناشی از اعمال تحریم‌های ظالمانه استکبار و کشورهای همسوی آن علیه کشورمان افزود: ظرفیت‌های بومی و شگرف کشور با اراده جوانان ساعی و انقلابی به گونه‌ای است که می‌توان به‌راحتی و با نگاه معطوف به اراده های پرشور ایمانی از هر چالشی سربلند عبور کرد.

وی مجلس را قرارگاه برنامه ریزی استراتژیک برای ریل گذاری مسیر فعالیت دولت دانست و یادآورشد: در این قرارگاه عملیاتی جهت برنامه‌های دولت در مسیر پیشرفت و عدالت تغییر می یابد.

عضو هیت رئیسه مجلس یازدهم افزود: بودجه نامتوازن و برنامه ناسازگار با شرایط روز کشور بجای گره گشایی از مشکلات در برخی زمینه ها به ابر چالش تبدیل شده اند . مجلس برای بازگشت به قله آرمانی پیشرفت انقلاب اسلامی در عرصه نظارت بهینه برعملکرد دولت با رویکرد جدید وارد عمل خواهد شد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: مجلس یازدهم برای کاهش فاصله طبقاتی درکشور، حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه و تقویت پیشران های توسعه اقتصادی برنامه عملیاتی دارد.مجلس در این رویکرد نظارتی به‌هیچ وجه دنبال مچ گیری و مجادله نیست بلکه می‌خواهد روند های بلااثر وناکار آمد در عرصه حکمرانی و فرآیندهای قانونی اداره کشور را اصلاح کند .

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها