رنار با فدراسیون فوتبال ایران به توافق رسید

رییس اسبق کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال خانه دوم من است و 22 سال در آن حضور داشته‌ام. فکر می‌کنم زحمات زیادی کشیدم.

رنار با فدراسیون فوتبال ایران به توافق رسید
کد خبر: 410168
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۷ ۱۵:۵۸:۳۹

اعتمادآنلاین| ‌ عباس ترابیان درباره اقدامات فدراسیون در رابطه با اساسنامه فدراسیون فوتبال اظهار داشت: تا جایی که اطلاع دارم مهدی محمدنبی در این مدت خیلی زحمت کشیده و به اساسنامه نظمی داده است. مبحث اساسی این اساسنامه این است که با فرد سوم مشکل وجود دارد و باید برطرف شود. با حذف برخی آراء از مجمع این مشکلات قابل حذف است.

وی در ادامه راجع به اینکه ممکن است بازهم فیفا پیش‌نویس را رد کند، افزود: من آنچه که تجربه دارم را می‌گویم. مباحث بعدی هم چندان سخت نیست و فدراسیون از پس آن برمی‌آید. فکر می‌کنم فقط کمی کار عقب افتاده است و مورد دیگری وجود نداشته باشد. سه مورد پیشین اگر حلاجی شود مشکلات حل می‌شود. فیفا نمی‌خواهد عضو مهمی، چون ایران را زمین بزند.

رییس اسبق کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال خانه دوم من است و 22 سال در آن حضور داشته‌ام. فکر می‌کنم زحمات زیادی کشیدم. خوب نیست که پیش از خودمان رای استیناف را در رسانه‌ها بخوانم. این‌ها باید تصحیح شود. از ما که گذشت، اما امیدوارم برای کسانی که می‌خواهند در فوتبال وجود داشته باشند چنین مشکلاتی به وجود نیاید. استاندارد‌هایی مثل فیفا باید در نظر گرفته شود.

وی درباره رای استیناف راجع به پرونده‌ای که درگیر آن است، اذعان داشت: هنوز رای به من ابلاغ نشده است و تکلیفم را نمی‌دانم. من در یک برنامه تلویزیونی کاملا با مدارک و مستندات قضیه را توضیح دادم که رد مالی انجام نشده است. پولی ارسال نشده است. درباره ایمیل من، پلیس فتا آمد و جزییات کامپیوتر من را زیر و رو و گزارش مستند و مطلوبی را اعلام کرد که همه چیز ثابت شده است و طرف مقابل ما تقلب کرده است. اگر من محکوم شدم سرم را پایین می‌اندازم و دیگر حرفی نمی‌زنم، اما باید همه چیز مشخص و اعلام شود.

ترابیان در پایان در پاسخ به این سوال که آیا انجمن فرهنگی ایران و هلند، اروه رنار را به فدراسیون فوتبال پیشنهاد داده است گفت: من این را قویا تکذیب می‌کنم. انجمنی درباره رنار وجود نداشت و به ما هم پیشنهاد نشد. من او را خودم دنبال کردم و به سنگال رفتم و با خودش و مدیربرنامه‌اش حرف زدم. تقریبا به توافق هم رسیدیم. ایشان فقط از ماه ژوئن می‌توانست بیاید و ما یک بازی فیفادی را از دست می‌دادیم، اما دوستان عجله داشتند. پای هیچکسی در میان نبود.

منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها