قبح فساد در مجموعه دستگاه‌های اجرایی ریخته شده است

نماینده مردم بندرعباس در مجلس گفت: متأسفانه قبح فساد در مجموعه دستگاه‌های اجرایی ریخته شده در حالی که این موضوع از پاشنه آشیل‌های اقتصاد ما است.

قبح فساد در مجموعه دستگاه‌های اجرایی ریخته شده است
کد خبر: 410368
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۸ ۱۴:۱۱:۱۸

اعتمادآنلاین| منصور آرامی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه) پارلمان در جریان گزارش اقتصادی دولت به مجلس، اظهار داشت: مقابله با فساد در حوزه اقتصاد باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه درست است تحت تأثیر تحریم‌های ناجوانمردانه استکبار و ترامپ خبیث قرار داریم اما باید از فرصت‌های داخلی استفاده کرد، افزود: متأسفانه قبح فساد در مجموعه دستگاه‌های اجرایی ریخته شده در حالی که این موضوع از پاشنه آشیل‌های اقتصاد ما است.

این نماینده مردم در مجلس دهم با تأکید بر اینکه توجه به اقتصاد دریا به عنوان اقتصاد مقاومتی و غیرنفتی بسیار مهم است، خطاب به وزیر اقتصاد ادامه داد: باید به بحث مدیریت دوگانه منطقه آزاد قشم توجه شود زیرا مردم نگران هستند.

وی از عملکرد رئیس دستگاه قضا در مبارزه با فساد تشکر کرد و ادامه داد: امیدورایم دولت نیز به این نحو در این مسیر حرکت کند و مبارزه با فساد برایش در اولویت قرار گیرد تا از بحران خارج شویم؛ باید با فساد در شرکت‌های دولتی، شهرداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی برخورد جدی شود.

آرامی با بیان اینکه سهم ما در تولید ناخالص داخلی از دریا حدود 2 تا 3 درصد است، گفت: ماکسیمم آن 4 درصد و حتی به یک درصد هم رسید، 5 هزار و 800 کیلومتر ساحل داریم، چرا بنادر ما باید در رتبه 70 تا 80 دنیا و چهارم منطقه باشد، 6 میلیون نفر در بخش شیلات کار می‌کنند و باید بررسی کرد صنعت کشتی‌سازی و گردشگری دریایی چه سهمی در این زمینه دارند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها