منتظر اکران چه فیلم‌هایی هستیم؟

با اعلام اخبار بازگشایی سینماها از تاریخ اول تیر بحث اکران فیلم‌های مهمی که منتظرشان هستیم بیش از پیش داغ شده است. مجموعه این فیلم‌ها را در چند پست اختصاصی با هم مرور خواهیم کرد.

منتظر اکران چه فیلم‌هایی هستیم؟
کد خبر: 410788
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۰ ۱۰:۵۶:۵۲

اعتمادآنلاین|

درخت گردو به کارگردانی محمدحسین مهدویان

درخت گردو فیلمی درباره بمباران شیمیایی مردم کردستان است. داستان مردی به نام قادر که در دل این فاجعه گرفتار شده و برای حفظ خانواده‌اش تلاش می‌کند.


این فیلم از مهمترین فیلم‌های جشنواره فجر سال گذشته بود که نظرات مثبت بسیاری دریافت کرد. از بازی درخشان پیمان معادی در متفاوت‌ترین نقش کارنامه هنری‌اش گرفته تا تصاویر بسیار تلخ و به یادماندنی فیلم که حاصل کار گروهی حرفه‌ای در پشت صحنه است.

سینما


روز صفر به کارگردانی سعید ملکان

روز صفر دیگر فیلم مهم جشنواره سال گذشته است که منتظر دیدنش هستیم. فیلمی که در آن امیر جدیدی در نقش یک مامورامنیتیِ کاربلد ظاهر می‌شود و آمادگی بالای خود برای بازی در یک تریلر خوش ساخت را به رخ می‌کشد.


ملکان در اولین تجربه کارگردانی خود به سراغ موضوع حساس و جذاب چگونگی دستگیری عبدالمالک ریگی تروریست مخوف رفته و به خوبی از پس ساختن فیلمی پرلوکیشن و سخت برآمده است.

سینما

مجبوریم به کارگردانی رضا درمیشیان

«مجبوریم» تازه‌ترین فیلم رضا درمیشیان است کارگاردانی که فیلم‌هایی با زبانی تلخ و معترض می‌سازد و طرفداران بسیاری هم دارد.


نکته جالب توجه این فیلم پر بازیگر حضور نسل‌های مختلف بازیگران زن در «مجبوریم» است، ژاله علو، فاطمه معتمدآریا، نگارجواهریان و پردیس احمدیه نسل های مختلف بازیگران زن این فیلم را تشکیل میدهند. البته از خلاصه داستان این فیلم هنوز چیزی منتشر نشده است.


مجبوریم از لحاظ لوکیشن هم متنوع‌تر از کارهای قبلی درمیشیان است و نکته‌ی جالب این که به نظر می‌رسد چهره‌های مطرح در حوزه‌های مختلف دست به دست هم داده‌اند تا فیلم درمیشیان اثری شاخص باشد. موسیقی فیلم را هم کیهان کلهر ساخته است.

سینما

منبع: سینماتیکت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها