اسپایک لی:

انتخاب مجدد ترامپ جهان را در معرض خطر قرار می‌دهد

اسپایک لی کارگردان آمریکایی گفت ترامپ بدترین رییس‌جمهور در تاریخ آمریکا خواهد بود و با انتخاب مجدد وی دنیا در معرض خطر است.

انتخاب مجدد ترامپ جهان را در معرض خطر قرار می‌دهد
کد خبر: 410828
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۰ ۱۲:۵۷:۲۰

اعتمادآنلاین| کارگردان «بلک‌ کلنزمن» یا «کوکلاکس کلان سیاه» تاکید کرد اگر ترامپ در ماه نوامبر مجددا به عنوان ربیس جمهور انتخاب شود، جهان در معرض خطر خواهد بود.

وی گفت مطمئن نیست که با وجود عملکرد ضعیف ترامپ در شیوع کرونا و اعتراض‌های اخیر علیه بی‌عدالتی نژادی، او دوباره رای بیاورد.

این فیلمساز در گفتگو با جی‌کیو هایپ گفت: من درباره هیچ چیز مطمئن نیستم. از کجا مطمئن باشیم که او دوباره نخواهد جعل کند و با کلک بالا بیاید؟ اما می‌دانم اگر این یارو برنده شود دنیا در خطر خواهد بود. این فقط مربوط به آمریکا نیست، همه دنیا در خطر است.

این کارگردان همچنین از ترامپ به عنوان بدترین رییس جمهور آمریکا در طول تاریخ یاد کرد.

اسپایک لی همچنین درباره یکی از شخصیت‌های اصلی فیلم جدیدش « Da 5 Bloods» گفت که وی از حامیان ترامپ است. این شخصیت معتقد است ترامپ یک کوکلاکس کلان در اتاق بیضی است.

لی درباره این شخصیت بیان کرد: همه این خون‌ها، این مردان سیاهپوست میانسال، شبیه هم فکر نمی‌کنند.

این کارگردان گفت که می‌داند شمار کمی از سیاهپوستان هم حامی ترامپ هستند بنابراین باید به همه کاری که می‌توانیم انجام دهیم، فکر کنیم.

اسپایک لی که همواره معترض ترامپ بوده هفته پیش در حمایت از معترضان به کشته شدن جورج فلوید به دست پلیس سفیدپوست، ترامپ را دیکتاتور خوانده بود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها