محمد مهاجری، فعال رسانه‌ای اصولگرا:

آقای الله‌کرم، من و امثال من چه‌کاره‌ مملکت هستیم که بگوئیم فلانی بیاید یا نیاید؟

یک فعال رسانه‌ای اصولگرا بیان کرد: آقای الله‌کرم، من و امثال من چه‌کاره‌ مملکت هستیم که بگوئیم فلانی بیاید یا نیاید؟ حرف‌های من و الله‌کرم را کسی جدی نمی‌گیرد.

آقای الله‌کرم، من و امثال من چه‌کاره‌ مملکت هستیم که بگوئیم فلانی بیاید یا نیاید؟
کد خبر: 410845
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۰ ۱۳:۲۶:۲۶

اعتمادآنلاین| روز گذشته حسین الله‌کرم، عضو انصار حزب‌الله، خط و نشان تندی برای اصلاح‌طلبان کشید. او رقابت انتخاباتی سال 1400 را میان کاندیداهایی از اصولگرایان و نیروهای انقلابی توصیف کرد.

این عضو انصار حزب‌الله با اشاره به سخنرانی اخیر سیدمحمد خاتمی در بنیاد باران گفت: «با توجه به اینکه رئیس بنیاد باران در یک سخنرانی، موضوع آشتی ملی را مطرح کرد و گفت احتمالا در آینده نزدیک شاهد تکرار اغتشاشات دی 96 و آبان 98 خواهیم بود و در آن صورت نظام برخورد خواهد کرد و شاهد اوج گیری اغتشاش می‌شویم، لذا ایشان پیشنهاد آشتی ملی را داده بود.»

الله‌کرم افزود: «با این اوصاف بنیاد باران از قانون عبور کرده، چراکه باید اغتشاشات را تقبیح کرده و از کارهای اشتباه گذشته نظیر ظلم به نظام و مردم در سال 88 عذرخواهی می‌کرد؛ بنابراین شانس داشتن هرگونه نامزد در سال 1400 را باید از جریان اصلاح‌طلب سلب کرد.»

محمد مهاجری، فعال رسانه‌ای اصولگرا، دراین باره گفت: الله‌کرم اخیرا کم‌حرف شده و وقتی حرف می‌زند، سعی می‌کند حرف‌هایی بزند که بُرد داشته باشد.


مهاجری افزود: فکر نمی‌کنم نسبت به مطلبی که گفتند فکر کرده باشند. همینطور حرفی را زده‌اند که فقط شنیده شود.

این فعال سیاسی اصولگرا در پایان اظهار کرد: آقای الله‌کرم، من و امثال من چه‌کاره‌ مملکت هستیم که بگوئیم فلانی بیاید یا نیاید؟ حرف‌های من و الله‌کرم را کسی جدی نمی‌گیرد.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها