کد خبر: 410877
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۰ ۱۵:۰۹:۴۶
| |

 معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان:

بودجه حوزه جوانان بین بیش از 30دستگاه توزیع می‌شود

 معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان افزایش وام ازدواج را غیرهدفمند دانست و گفت: بودجه حوزه جوانان در کشور بین بیش از 30دستگاه توزیع می‌شود اما آنچه به دست جوانان می‌رسد یک وام 50 میلیون تومانی است تا با آن زندگی مشترک خود را شروع کنند.

بودجه حوزه جوانان بین بیش از 30دستگاه توزیع می‌شود
کد خبر: 410877
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۰ ۱۵:۰۹:۴۶

اعتمادآنلاین| محمدمهدی تندگویان در نشست مجمع ملی خیرین ازدواج با اشاره به تلاش معاونت جوانان برای ایجاد مجمع خیرین ازدواج گفت: درخصوص انجام کار خیر و کمک داوطلبانه به ویژه در زمان بحران‌ها چه توسط نهادهای دولتی و حاکمیتی و چه توسط گروه‌های مردمی و چه اشخاص موثر، پایش‌ها نشان می‌دهد که این حوزه نیاز به اتفاقات جدیدی دارد.

وی با بیان اینکه دولت بخشی از این اقدامات را انجام داده اما به نظر می‌رسد مجلس و دستگاه‌های قانونگذار باید فکر جامعی در این زمینه کنند، افزود: فکر می‌کنم یکی از مشکلات اساسی بحث هدفمند نبودن توزیع خدمات و امکانات به جامعه نیازمند و نبود سامانه مشخص کشوری در بهره مندی عادلانه است.

معاون امور جوانان با انتقاد از اینکه دستگاه‌های حمایتی حاضر به تبعیت، هماهنگی و حتی ارائه گزارش عملکرد به یکدیگر نیستند و حس می کنند در یک مسابقه رقابتی حضور دارند، تصریح کرد: برای مثال در مکانی سیل و زلزله آمده و گروه‌های مختلف از هلال احمر تا بهزیستی و کمیته امداد اقداماتی انجام می‌دهند، اما در خروجی می‌بینیم امکانات دست برخی متمرکز شده و توزیع به شکل عادلانه نبوده است.

تندگویان افزود: اگر تعداد خانواده‌های نیازمند و حجم کمک نهادها و خیرین و بخش خصوصی مشخص باشد و مدیریت درستی در توزیع هدفمند امکانات صورت بگیرد، مشکل برطرف می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه باید سامانه‌ای ایجاد شود که خدمات ارائه شده در آن پایش شود تا تداخل کار پیش نیاید، ادامه داد: نباید اینطور باشد که خانواده‌ای بارها خدمات بگیرد، اما برخی اصلا خدماتی دریافت نکنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها