در بسته خبری «اعتمادآنلاین» بشنوید:

اخبار ورزشی روز با رادیو اعتمادآنلاین

مهم‌ترین خبرهای ورزشی امروز، سه‌شنبه 20 خرداد، را در بسته خبری «اعتمادآنلاین» بشنوید.

اخبار ورزشی روز با رادیو اعتمادآنلاین
کد خبر: 410920
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۰ ۱۸:۵۵:۲۱

اعتمادآنلاین| در این بسته خبری مروری داریم بر مهم‌ترین خبرهای ورزشی امروز:

بهتر است تمرینات را دیرتر شروع کنیم

هادی ساعی، مدیرفنی تیم ملی تکواندو، گفت: دیر شروع کردن تمرینات بهتر از این است که ورزشکاران خود را در معرض ابتلا به ویروس قرار دهیم. ستاد مبارزه با کرونا به رشته تکواندو مجوز برگزاری مسابقات و اردوها را نداده است. تمرین انفرادی باعث بی‌انگیزگی می‌شود.

رسانه ایتالیایی: 3 تیم انگلیسی 30 میلیون پوند برای خرید سردار آزمون هزینه می‌کنند

سایت AreaNapoli ایتالیا نوشت: تیم‌های وستهام یونایتد، اورتون و لسترسیتی برای خرید سردار آزمون، مهاجم تیم زنیت سن‌‌پترزبورگ آماده پرداخت 30 میلیون پوند هستند. سردار آزمون پس از باز شدن پنجره نقل‌وانتقال‌های تابستانی 2020 با وفور پیشنهادهای تیم‌های اروپایی مواجه خواهد شد و هیچ کمبودی را احساس نمی‌کند. پیش از این باشگاه ناپولی ایتالیا نیز سردار آزمون را در میان گزینه‌های خریدهای تابستانی‌اش قرار داده است.

اسپانیایی‌ها اجازه ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها را صادر کردند

مسئولان شورای ملی ورزش اسپانیا با وجود خطر ویروس کرونا، اجازه حضور تماشاگران در مسابقات فوتبال و بسکتبال را از ماه جولای (اواسط تیر ماه) صادر کردند.

انصراف کنفدراسیون فوتبال برزیل از درخواست میزبانی جام جهانی فوتبال زنان

کنفدراسیون فوتبال برزیل از درخواست پیشین خود برای میزبانی مسابقات جام جهانی فوتبال زنان سال 2023 انصراف داد.

جانشین سیامند رحمان مشخص شد

سرمربی تیم ملی پاراوزنه برداری گفت: بعد از فوت ناگهانی مرحوم سیامند رحمان ضربه سنگینی به تیم وارد شد. حضور موفق در توکیو و سپس پاراآسیایی چین دو هدف اصلی است که سعی خواهیم کرد در هر دو رویداد عملکرد قابل قبولی داشته باشیم. منصور پورمیرزایی که مجوز ورود به بازیهای پارالمپیک توکیو را کسب کرده بهترین گزینه برای جایگزینی مرحوم سیامند رحمان در فوق سنگین است و امید زیادی داریم که مدال طلای او را در توکیو تکرار کند. وی رکورد خوبی را بین 270 تا 280 کیلوگرم ثبت می‌کرد.

پرونده لیگ‌های تکواندو بسته شد

براساس توافق صورت گرفته و جدول رده بندی لیگ برتر در پایان هفته هفتم از دور برگشت و با احتساب مسابقات باقی مانده، تیم‌های شهرداری ورامین و لوازم خانگی کن بطور مشترک قهرمان و تیم‌های پاس ناجا و دانشگاه آزاد اسلامی نیز به عنوان نایب قهرمانان لیگ برتر معرفی شدند. تیم مس کرمان در رده سوم قرار گرفت. در بخش بانوان نیز تیم‌های فتح صدر البرز و لوازم خانگی کن مشترکا قهرمان، تیم اسپریچو نایب قهرمان و تیم داتیس هم سوم اعلام شد.


بازگشت لیونل مسی به تمرینات گروهی بارسلونا

لیونل مسی که چند روز گذشته را به دلیل مصدومیتی جزئی به طور انفرادی تمرین می کرد، امروز در تمرینات گروهی بارسلونا حاضر شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها