کد خبر: 410977
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۱ ۰۹:۱۶:۴۳
| |

نماینده استان خوزستان در شورای عالی استان‌ها:

آب بالاخره به غیزانیه رسید؟/ دیگر کمبود آب نخواهیم داشت

نماینده استان خوزستان در شورای عالی استان ها درمورد اعتبار پروژه آبرسانی تصریح کرد: پروژه آب رسانی به هشت روستای فاقد آب دهستان در «مشرحات» با اجرای 43 کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع و اعتبار مالی 300 میلیارد ریال نیز به اتمام رسیده است.

آب بالاخره به غیزانیه رسید؟/ دیگر کمبود آب نخواهیم داشت
کد خبر: 410977
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۱ ۰۹:۱۶:۴۳

اعتمادآنلاین| ‌ احمد زمانپور نماینده استان خوزستان در شورای عالی استان‌ها با اشاره به پروژه آبرسانی به روستاهای غیزانیه افزود: با حضور استاندار و سایر مسئولان آب به مدار اولین روستای غیزانیه رسید و با توسعه و بازسازی تصفیه‌خانه شیبان و اجرای 24 کیلومتر خط انتقال جدید و همچنین توسعه و بازسازی ایستگاه پمپاژ صفیره در گام جدید، دیگر کمبود آب نخواهیم داشت و پمپ صفیره می‌تواند به طور 24 ساعته در مدار باشد.

نماینده استان خوزستان در شورای عالی استان ها درمورد اعتبار پروژه آبرسانی تصریح کرد: پروژه آب رسانی به هشت روستای فاقد آب دهستان در «مشرحات» با اجرای 43 کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع و اعتبار مالی 300 میلیارد ریال نیز به اتمام رسیده است.

مردم بخش غیزانیه سوم خرداد جاری در اعتراض به مشکل آب آشامیدنی این بخش و نیز اجرا نشدن طرح آبرسانی به این منطقه پرجمعیت تجمع کردند.


بخش غیزانیه در شرق اهواز پیش از این 96 روستا داشت که بعضی از آنها خالی از سکنه شده و اکنون تعداد آنها به حدود 80 روستا با حدود 30 هزار نفر جمعیت رسیده است.

رییس جمهوری نهم خرداد امسال به وزیر نیرو دستور داد حل کامل و سریع مشکل آب منطقه غیزانیه اهواز را به صورت مستمر پیگیری کند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها