کد خبر: 411092
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۱ ۱۴:۴۲:۰۰
| |

محمد مهاجری، فعال رسانه‌ای سیاسی اصولگرا:

بچه مذهبی‌ها هم به سعید جلیلی رای نمی‌دهند

فعال سیاسی اصولگرا گفت: شاید بچه‌های مذهبی گوشه چشمی به سعید جلیلی داشته باشند، اما در نهایت آن‌ها هم به او رأی نمی‌دهند، زیرا در بزنگاه انتخابات آن‌ها هم متوجه می‌شوند که کشور به فردی احتیاج دارد که توانایی انجام وظایف ریاست‌جمهوری را داشته باشد.

بچه مذهبی‌ها هم به سعید جلیلی رای نمی‌دهند
کد خبر: 411092
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۱ ۱۴:۴۲:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد مهاجری، رسانه‌ای سیاسی اصولگرا گفت: شاید بچه‌های مذهبی گوشه چشمی به سعید جلیلی داشته باشند، اما در نهایت آن‌ها هم به او رأی نمی‌دهند، زیرا در بزنگاه انتخابات آن‌ها هم متوجه می‌شوند که کشور به فردی احتیاج دارد که توانایی انجام وظایف ریاست‌جمهوری را داشته باشد.

او در ادامه تاکید کرد: احمدی‌نژاد در همان سال 88 تمام شد و دیگر هیچ‌جایی در فضای سیاسی کشور ندارد و نخواهد داشت.

مهاجری درباره دیگر افرادی که نام آنها به عنوان کاندیدا در 1400 مطرح است، بیان کرد: آقای جهانگیری به احتمال زیاد به انتخابات ریاست‌جمهوری وارد نمی‌شود برای آقای هاشمی هم زود است که ژست ریاست‌جمهوری به خود بگیرد.

این فعال رسانه‌ای اصولگرا با انتقاد از عملکرد اصلاح‌طلبان گفت: اصلاح‌طلبان افراد زیادی که شاید حتی می‌توانستند به کشور خدمت کنند را به انحاء مختلف سوزاندند. هیچکس ضربه‌ای محکم‌تر از خود اصلاح‌طلبان به جریان اصلاحات نزد. مشکل اصلی آن‌ها پایگاه اجتماعی از دست رفته‌شان است.

منبع: مدآرا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها