«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

اعتراضات در آمریکا| آیا آمریکا در آستانه جنگ داخلی قرار گرفته است؟

یک مجله آمریکایی اعلام کرد اعتراضات مردمی در ایالت‌های مختلف آمریکا کشور را به لبه پرتگاه جنگ داخلی برده و پیش‌بینی کرد موج خشونت‌ها تا انتخابات ریاست‌جمهوری نوامبر آینده ادامه پیدا خواهد کرد.

اعتراضات در آمریکا| آیا آمریکا در آستانه جنگ داخلی قرار گرفته است؟
کد خبر: 411108
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۲ ۰۸:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| موج اعتراضاتی که از دو هفته پیش مناطق وسیعی از ایالات متحده را در بر گرفته به شدت شبیه به دوره خشونت‌آمیزی است که در سال 1861 سرتاسر آمریکا را در بر گرفته بود.

به گزارش اعتمادآنلاین ، یک مجله آمریکایی اعلام کرد اعتراضات مردمی در ایالت‌های مختلف آمریکا کشور را به لبه پرتگاه جنگ داخلی برده و پیش‌بینی کرد موج خشونت‌ها تا انتخابات ریاست‌جمهوری نوامبر آینده ادامه پیدا خواهد کرد.

مجله The American Prospect در گزارشی نوشت: آمریکا در لبه پرتگاه جنگ داخلی قرار دارد. این جنگ خطوط درگیری خاص یا چهره مشخصی ندارد، زیرا همانند جنگ ویتنام به جنگ پارتیزانی تبدیل شده است. به رغم عدم وجود این خطوط روی نقشه اما این یک واقعیت است و هر تظاهرات مسالمت‌آمیز معترضان را که نیروهای متوحش و خشن پلیس در مقابل آن قرار می‌گیرند شامل می‌شود.

در ادامه این گزارش آمده است: می‌توان خطوطی از یک جنگ داخلی را در واشینگتن در چند متری قلعه رئیس‌جمهور ملاحظه کرد. در آنجا جنگی برای کنترل خیابان‌ها بین دونالد ترامپ و شهردار شهر در حال انجام است.

این مجله نوشته، این شرایط در تعداد زیادی از شهرهای دیگر آمریکا هم در حال جریان است و بسیاری از شهردارهای این شهرها رسماً اعلام کرده‌اند قادر به کنترل وحشی‌گری نیروهای پلیس نیستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها