کد خبر: 411132
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۱ ۱۶:۰۳:۴۷
| |

یک چهره سیاسی اصول‌گرا:

غذا خوردن قالیباف در سلف مجلس شو آف نیست

یک چهره سیاسی اصول‌گرا گفت: اگرفردی از طرف شهید سلیمانی بیاید و نماینده‌ها با وی عکس بگیرند مشکلی ندارد اما عکس گرفتن با موگرینی مشکل دارد.

غذا خوردن قالیباف در سلف مجلس شو آف نیست
کد خبر: 411132
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۱ ۱۶:۰۳:۴۷

اعتمادآنلاین| «محمدحسن قدیری‌ابیانه»، فعال سیاسی اصول‌گرا، درباره انتقاد به برخی نمایندگان مجلس یازدهم مبنی بر بزرگنمایی اقدامات گفت: احترام به خانواده‌های شهدا و دیدار با آنها یک امر مطلوبی است که باید توسط همه انجام بگیرد و هیچ ضرری برای انجام وظیفه در هر سِمتی و مخصوصا برای نمایندگان، ندارد.

این چهره اصولگرا در خصوص شوآف قلمداد کردن این رفتارها از سوی برخی از منتقدین افزود: دیدار با خانواده شهدا، اقدامی است که دیگران هم انجام می‌دهند و حتی فیلم و خبر هم می‌زنند، لذا اگر این قبیل کارها با نیت خالصانه صورت بگیرد و آن شخص خواسته باشد از این طریق ارادت خود را به شهدا نشان دهد و ابراز کند، خوب است اما اگر نیت دیگری داشته باشد، بد است. در مجموع دیدار با خانواده معظم شهدا نه تنها برای رییس مجلس بلکه برای سایر نمایندگان خوب و مفید است.

قدیری‌ابیانه در خصوص اینکه انتشار عکس حضور رئیس مجلس در سلف غذاخوری این نهاد بازخورد مناسبی نداشته است، تصریح کرد: مگه این فرد از خودش عکس گرفته و منتشر کرده است؟! خودش که عکس نگرفته است همچنان که الزامی در این زمینه وجود ندارد که رئیس مجلس در سلف حضور داشته باشد، می‌تواند در اتاق خود غذا بخورد.

این چهره اصولگرا ادامه داد: این عکس‌ها نشانه حقارت نیست، حقارت سلفی گرفتن با موگرینی است که نمایندگان به خاطر عکس گرفتن با وی سر و دست می‌شکستند. لذا این دو بحث بسیار باهم فرق می‌کنند، اگر فردی از طرف شهیدسلیمانی بیاید و نماینده‌ها با وی عکس بگیرند مشکلی ندارد اما عکس گرفتن با موگرینی مشکل دارد.

قدیری‌ابیانه در ادامه خاطرنشان کرد: بنابراین این اقدامات شو آف نیست کمااینکه نظام‌الدین موسوی به لحاظ اینکه سابقه خبرنگاری دارد، این عکس را گرفته و منتشر کرده است همچنان که اگر خبرنگاران در آن زمان حضور داشتند، این کار را انجام می‌دادند.

این فعال سیاسی اصولگرا در پایان یادآور شد: بسیاری از مسئولین در اتاق خود غذا می‌خورند، کار دارند همزمان غذا هم می‌خورند. اجباری نیست که حتما با بقیه بنشینند و غذا بخورند.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها