کد خبر: 411411
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۲ ۲۱:۵۰:۰۰
| |

در روزهای تحریم و کرونا، ایران به رتبه هشتم تولید فولاد جهان رسید

در ایام کرونا و فاصله‌گذاری فیزیکی که سفر به استان‌ها و تجمعات و مراسمات معمول در رویداد افتتاح پروژه‌ها ممکن نیست، هفته‌هاست که پنجشنبه‌های رییس‌جمهور، پنجشنبه‌های افتتاح بوده‌اند.

در روزهای تحریم و کرونا، ایران به رتبه هشتم تولید فولاد جهان رسید
کد خبر: 411411
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۲ ۲۱:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس جمهور در توییتر نوشت: در ایام کرونا و فاصله‌گذاری فیزیکی که سفر به استان‌ها و تجمعات و مراسمات معمول در رویداد افتتاح پروژه‌ها ممکن نیست، هفته‌هاست که پنجشنبه‌های رییس‌جمهور، پنجشنبه‌های افتتاح بوده‌اند. در دوره‌ سخت تحریم، این پنجشنبه‌ها گواهی می‌دهند ایران به کارگاه بزرگی برای تولید تبدیل شده

امروز پروژه‌هایی 4800 میلیارد تومانی با اشتغال 1270 نفر افتتاح شد؛ از طرح‌های تولید لوازم خانگی در اصفهان تا طرح‌های معدنی کنسانتره سنگ آهن و گندله آهن در خراسان رضوی. پنجشنبه‌ افتتاح دیگری که ایران را به رتبه هشتم تولید فولاد نزدیک‌تر کرد وگامی بلند بود درجهت تحقق جهش تولید رییس‌جمهور از نشانه‌های امیدبخش کامل شدن زنجیره‌ی فولاد در ایران، از معدن تا تولید، گفت؛ روحانی قاطعانه گفت که معادن باید آزاد شوند، معادنی که روی کاغذ واگذار شده‌اند، معادنی که حبس شده‌اند، باید به مردم واگذار شوند یا در بورس عرضه شوند؛ معادنی که سرمایه‌ی اشتغال خواهد بود.

تولید فولاد در دولت روحانی به 2 برابر رسیده است و این رویداد بزرگی در تاریخ صنایع و معادن ایران است.

معز

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها