سرپرست تیم کاراته پاس ناجا:

سلامت جامعه کاراته بر قهرمانی اولویت دارد

سرپرست تیم کاراته پاس ناجا، گفت: صحت و سلامت جامعه کاراته بر قهرمانی اولولیت دارد.

سلامت جامعه کاراته بر قهرمانی اولویت دارد
کد خبر: 411443
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۳ ۰۹:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| عقیل بریده، سرپرست تیم کاراته پاس ناجا در خصوص تصمیم‌گیری برای برگزاری یا نیمه تمام ماندن لیگ‌های کاراته، اظهار داشت: با توجه به همه‌گیری بیماری کرونا در جهان و لغو تمامی مسابقات مهم، جایز نیست بخواهیم با برگزاری مسابقات، جان و سلامت بازیکنان خود را به خطر بیاندازیم. ولی اگر مجوز صادر شود و سازمان لیگ بتواند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مسابقات را ادامه دهد تیم ما مشتاقانه آماده به رخ کشیدن توانایی‌های خود است.

وی افزود: نخستین اصل در تیم پاس ناجا قانونمداری و احترام به قوانین وضع شده است که هیات رییسه سازمان لیگ هرگونه تصمیمی در خصوص برگزاری و خاتمه مسابقات لیگ و سوپر لیگ اتخاذ کند، ما تابع قوانین هستیم.

بریده در خصوص عملکرد بازیکنان این تیم در هفته‌های پیشین لیگ، عنوان کرد: بازیکنان تیم پاس ناجا در تمامی هفته‌ها، مبارزات خوب و جذابی را از خود به نمایش گذاشته‌اند و توانایی تیمی و فردی خود را مانند هر سال به رخ سایر تیم‌ها کشیده اند. تیم ما بدون باخت و با توجه به قرعه سخت و حضور تیم‌های مطرح، در گروه خود صدرنشین شد.

سرپرست تیم پاس با بیان اینکه تیمش سابقه کسب تمام سکوهای قهرمانی (اول تا سوم) در لیگ‌های مختلف کاراته کشور تجربه کرده است، ادامه داد: پاس ناجا، ورزش کاراته را با نگاه کاربردی و قهرمان سازی و معرفی استعدادهای شایسته کاراته می‌بیند. سال گذشته توانستیم با اقتدار در فینال تیم دانشگاه آزاد که هرسال مدعی سکوی قهرمانی بود و همواره بازیکنان ملی پوش و به نامی را در تیم خود دارد، شکست دهیم و عنوان نخست را کسب کنیم.

وی خطاب به مسوولان سازمان لیگ، گفت: از آنان می‌خواهم با توجه به تعطیلی احتمالی لیگ، تصمیم منطقی و عادلانه‌ای را نسبت به معرفی تیم‌های اول تا سوم داشته باشند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها