علی صوفی، عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان:

دولت روحانی فضا را برای رشد احزاب باز کرد

عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: دولت روحانی فضا را برای رشد احزاب باز کرد و احزاب جدیدی هم حتی شکل گرفتند؛ اما انتظار داشتیم که روحانی نشست بیشتری با احزاب سیاسی داشته باشد زیرا اکثر نشست‌ها گزینشی بوده است.

دولت روحانی فضا را برای رشد احزاب باز کرد
کد خبر: 411445
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۳ ۰۹:۴۱:۵۶

اعتمادآنلاین| علی صوفی، عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با اشاره به ارزیابی عملکرد دولت برای ارتقاء جایگاه احزاب در ایران اظهار کرد: دولت تدبیر و امید برای پیشرفت و رشد احزاب در کشورمان عملکرد خوبی داشته است.

وی ادامه داد: در دولت قبل اِنسدادی برای فعالیت احزاب ایجاد شد که به موجب آن دولت روی خوشی به احزاب نشان نمی داد؛ به طوری که حزب ما یعنی انجمن اصلاحات برای برگزاری کنگره نتوانست مجوز دریافت کند.

عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان تصریح کرد: دولت روحانی فضا را برای رشد احزاب باز کرد و احزاب جدیدی هم حتی شکل گرفتند؛ اما انتظار داشتیم که روحانی نشست بیشتری با احزاب سیاسی داشته باشد زیرا اکثر نشست ها گزینشی بوده است.

صوفی گفت: یکی از دستاوردهای این دولت، فعال شدن خانه احزاب بود؛ مدتی قبل دولت لایحه ای را تحت عنوان "اصلاح قانون انتخابات" به مجلس ارسال کرده که بود که به دنبال آن نقش احزاب در انتخابات پررنگ می شد اما به نتیجه نرسید؛ خواسته ما این است که مجلس یازدهم این لایحه را پیگیری کند، زیرا تاثیر مثبتی بر فعالیت احزاب می گذارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها