کد خبر: 411564
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۳ ۱۵:۵۷:۱۱
| |

چند درصد از خانوارها وام یک میلیونی کرونا گرفتند؟

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا از واریز وام یک میلیون تومانی به حساب 867 هزار و 25 هزار خانوار یارانه بگیر خبرداد و گفت: در مجموع 87 درصد از خانوارهای یارانه بگیر تسهیلات دریافت کردند.  

چند درصد از خانوارها وام یک میلیونی کرونا گرفتند؟
کد خبر: 411564
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۳ ۱۵:۵۷:۱۱

اعتمادآنلاین| حسین میرزایی روز جمعه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: روز 22 خرداد، 867 هزار و 25 هزار خانوار تسهیلات یک میلیون تومانی حمایت کرونا دریافت کردند و در مجموع 21 میلیون و 51 هزار و 393 خانوار معادل 87 درصد از خانوارهای یارانه بگیر، تسهیلات مذکور را دریافت کردند و پرونده این تسهیلات به صورت رسمی بسته شد.

وی افزود: این تسهیلات، نمونه یک کار موفق ملی در حوزه دولت الکترونیک بود. کمترین کار از سوی متقاضیان انجام شد (ارسال کدملی با پیامک) و حجم اصلی کار سمت دولت بود. مراجعه حضوری حذف شد و پیامک ارسالی هم رایگان بود. حفظ عزت و کرامت مردم شعاری نیست و نیازمند بسترها و فرایندهای این چنینی است.

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا در توییتر نوشت: دستاورد مهم بعدی، دریافت شماره تلفن همراه رسمی از 87 درصد خانوارهای یارانه بگیر بود. از این پس تمام پیام‌هایی که به این شماره ارسال می‌شود، به منزله ابلاغ الکترونیک و رسمی خواهد بود. گام بعدی دریافت کدپستی رسمی از همه ایرانیان است تا در هیچ دستگاهی از مردم آدرس خوداظهاری گرفته نشود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها