کد خبر: 411576
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۳ ۱۶:۱۷:۰۰
| |

در نود و پنجمین جلسه ستاد تنظیم بازار؛

قیمت گوشت منجمد کیلویی چند؟

در جلسه ستاد تنظیم بازار با عرضه ذخایر گوشت منجمد گوساله به قیمت متوسط هر کیلوگرم 55هزار تومان موافقت شد.

قیمت گوشت منجمد کیلویی چند؟
کد خبر: 411576
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۳ ۱۶:۱۷:۰۰

اعتمادآنلاین| در نود و پنجمین جلسه کارگروه تنظیم بازار عملکرد گردش ذخایر و نحوه ترمیم ذخایر گوشت قرمز مورد بررسی قرار گرفت. در مصوبه این جلسه آمده است:

عملکرد گردش ذخایر و نحوه ترمیم ذخایر گوشت قرمز


1- وزارت جهاد کشاورزی در اسرع وقت نسبت به ارسال اسناد مربوط به تعیین سقف قیمت دام زنده (سبک و سنگین) به سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان اقدام تا سازمان مذکور در اسرع وقت قیمت هر کیلوگرم دام زنده و گوشت و قطعات حاصل از آن را محاسبه و اطلاع‌رسانی نماید.

2- با توجه به پیش بینی افزایش مصارف پس از بازگشایی کسب و کار‌های تعطیل شده ناشی از بیماری کرونا مقرر گردید شرکت پشتیبانی امور دام در اسرع وقت نسبت به ترمیم ذخایر (استان سیستان و بلوچستان و سایر مبادی تأمین) اقدام نماید.

3- با پیشنهاد شرکت پشتیبانی امور دام مبنی بر عرضه ذخایر به قیمت تمام شده برای امکان جایگزینی موافقت و نرخ عرضه ذخایر گوشت منجمد گوساله، متوسط 55 هزار تومان (با نوسان 5 درصد که در اختیار هیأت مدیره شرکت است) تعیین شد.

تبصره 1: با توجه به بند 1-2 جلسه نود و یکمین کارگروه تنظیم بازار برای آن دسته از محموله‌های تمدید تاریخ شده که تا قبل از تاریخ ابلاغ این مصوبه با نرخ قبلی تهاتر شده و کالا توسط بخش خصوصی تحویل شده است، اقدام بلامانع است. اما برای سایر محموله‌ها، نرخ پایه تهاتر با محموله‌های بخش خصوصی با بیش از 6 ماه تاریخ مصرف نرخ حاشیه بازار محموله مشابه است.

تبصره 2: نرخ حاشیه بازار برای تهاتر، بر اساس پیشنهاد شرکت پشتیبانی امور دام و تأیید دبیرخانه کارگروه تنظیم بازار ملاک اقدام خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها