کد خبر: 411709
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۴ ۱۱:۰۰:۲۲
| |

تاج دوباره رئیس فدراسیون فوتبال می‌شود؟

تاج که دوشنبه هفته گذشته مناظره بسیار سختی با محمد حسین میثاقی داشت، همچنان از قراردادی که با ویلموتس منعقد شده، دفاع می‌کند و می‌گوید صعود به جام جهانی می‌تواند منابع مالی بسیار خوبی در دسترس فدراسیون فوتبال قرار دهد.

تاج دوباره رئیس فدراسیون فوتبال می‌شود؟
کد خبر: 411709
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۴ ۱۱:۰۰:۲۲

اعتمادآنلاین| اگرچه تبعات نتایج مارک ویلموتس و قراردادی که او با تیم ملی فوتبال ایران منعقد کرده بود، فشار‌های زیادی به فدراسیون مهدی تاج وارد کرد، ولی خروج رئیس سابق فدراسیون به دلیل بیماری بود و سپس ابتلا به کرونا سبب شد تا او از نظر جسمانی هم روز‌های سختی را تجربه کند.


تاج که دوشنبه هفته گذشته مناظره بسیار سختی با محمد حسین میثاقی داشت، همچنان از قراردادی که با ویلموتس منعقد شده، دفاع می‌کند و می‌گوید صعود به جام جهانی می‌تواند منابع مالی بسیار خوبی در دسترس فدراسیون فوتبال قرار دهد. در این شرایط و در اوج فشار‌ها اعضای هیئت رئیسه فدراسیون قصد دارند او را بار دیگر به صندلی اش در فدراسیون بازگردانند تا او کار‌ها را برای برگزاری انتخابات بعدی انجام دهد.


طی روز‌های گذشته از بازگشت کفاشیان رئیس سابق فدراسیون به اتاق مدیریت سابقش در ساختمام فدراسیون حرف زده شده، ولی مخالفت برخی اعضای هیئت رئیسه شانس او را برای بازگشت کم کرده و شاید همه چیز را تغییر دهد.


اعضای هیئت رئیسه می‌گویند تاج هنوز استعفایی نداده و در واقع طی دوران کسالت و بیماری، وظایف خود را به نائب رئیس دوم که بهاروند بوده است، تفویض کرده است و به همین دلیل سعی برجلب رضایت او دارند و به همین منظور هم امروز به خانه او رفته و این درخواست را مطرح کرده‌اند.


البته باید دید مهدی تاج که فدراسیون او به دلیل عقد سنگین مالی با ویلموتس بلژیکی تحت فشار شدید قرار دارد، چه تصمیمی در خصوص درخواست اعضای هیئت رئیسه اتخاذ خواهد کرد.

منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها