دختران بسکتبالیست به بازی‌های ساحلی اعزام می‌شوند؟

بازی‌های ساحلی آسیایی آذرماه 1399 برگزار می‌شود و برای اولین بار تیم بسکتبال سه نفره بانوان هم قرار است به این مسابقات اعزام شود. البته بانوان ایران سال گذشته نیز شانس حضور در این بازی‌ها را داشتند اما به دلیل مخالفت مسئولان تیم اعزام نشد.

دختران بسکتبالیست به بازی‌های ساحلی اعزام می‌شوند؟
کد خبر: 411728
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۴ ۱۲:۰۷:۱۵

اعتمادآنلاین| فریده شجاعی، نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال در مورد اعزام تیم بانوان به ایسنا گفت: ما دوره قبل این مسابقات را که به میزبانی قطر برگزار شد به این دلیل از دست دادیم که فکر می‌کردند بانوان باید با لباس ساحلی و مناسب دریا بازی کنند در صورتی که اسمش ساحلی است اما در زمین بسکتبال سه نفره و با شرایط و مقرارت این رشته برگزار می‌شود چون بازیکنان باید دریبل بزنند و در شن و ماسه نمی‌شود توپ را به زمین زد به همین دلیل هیچ مشکلی نداریم و همچون مسابقات جهانی و آسیایی است که تا به حال شرکت کرده‌ایم. بنابراین اگر دعوتمان کنند، اعزام می‌شویم.

او به زمان شروع اردوها اشاره کرد و گفت: بسکتبال جزو ورزش‌های پرخطر و پرتماس قرار گرفته است، به همین دلیل هنوز مجوز شروع بازی و تمرینات را به ما نداده‌اند. منتظر هستیم مجوز زیر نظر فدراسیون پزشکی ورزشی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ما داده شود تا تمریناتمان را شروع کنیم. در ادامه هم تصمیم می‌گیریم که چکار کنیم چون بازیکنان چند ماه تمرین نکرده‌اند.

شجاعی در مورد مسابقات انتخابی المپیک بیان کرد: وضعیت این مسابقات هم هنوز مشخص نیست و ما منتظر برنامه‌های فیبا (فدراسیون جهانی بسکتبال) هستیم تا براساس آن برنامه‌ریزی کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها