کد خبر: 411788
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۴ ۱۴:۴۳:۵۶
| |

رییس سازمان حمایت از مصرف کنندگان اعلام کرد:

5 قلم کالا، در اولویت بازرسی‌های هفته پایانی خردادماه

رییس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از بازرسی پنج قلم کالای لوازم خانگی، برنج، شکر، نهاده‌های دامی و لاستیک و خودرو به عنوان اولویت‌های بازرسی این هفته و هفته آینده این سازمان خبر داد.

5 قلم کالا، در اولویت بازرسی‌های هفته پایانی خردادماه
کد خبر: 411788
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۴ ۱۴:۴۳:۵۶

اعتمادآنلاین| «عباس تابش» امروز (شنبه) در نشست خبری در محل وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: اینها علاوه بر 100قلم کالایی است که همه روزه از سوی بازرسان این سازمان مورد بازرسی قرار می‌گیرند.

وی با تمایز قائل شدن بین پدیده‌های گرانی کالا و گرانفروشی گفت: در حوزه برخوردی از ابتدای امسال تاکنون 240 فقره پرونده از سوی این سازمان به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شد که حدود دو برابر آمار سال 98 است، در سال 97 تعداد 994 پرونده قیمتی در سازمان حمایت بررسی شده بود که در سال 98 با رشد 98 درصدی به یکهزار و 964 پرونده رسید.

به گفته این مقام مسوول، در سال 98 نسبت به سال 97 رشد 16 درصدی ارسال پرونده ها به سازمان تعزیرات حکومتی را داشتیم، در تعداد تخلفات کشف شده نیز رشد 18 درصدی پرونده‌های ارسالی به تعزیرات حکومتی را شاهد بودیم.

گران شدن لوازم خانگی تا 25 درصد

رییس سازمان حمایت مصرف‌کننده و تولیدکننده اعلام کرد: از این پس فروش محصولات لوازم خانگی فقط در صورت ثبت شدن قیمت آنها در سامانه 124 امکان‌پذیر خواهد بود.

تابش به بازنگری در قیمت این کالاها اشاره کرد و گفت: در مقایسه با بهمن ماه 98، قیمت تلویزیون 20 درصد و سایر لوازم خانگی تا 25درصد نسبت افزایش خواهد یافت.

مبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها