اصلاح قیمت فلزات اساسی پس از یک ماه افزایش

پس از یک ماه افزایش قیمت فلزات اساسی به دلیل از تب و تاب افتادن تاثیر کرونا بر فعالیت‌های اقتصادی، بازار این فلزات روند اصلاح و تثبیت خود را طی می‌کند.

اصلاح قیمت فلزات اساسی پس از یک ماه افزایش
کد خبر: 411812
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۴ ۱۵:۳۷:۱۴

اعتمادآنلاین| امروز جدیدترین قیمت فلزات اساسی در بازار بورس لندن منتشر شد.

قیمت‌هایی که در این بازار کشف می‌شود به عنوان مبنای قیمت در دیگر بازارهای جهانی محسوب می‌شود.

جدیدترین قیمت‌ها در بازار بورس لندن (LME) به این شرح است:

جدول فلزات

بررسی گراف قیمتی فلز آلومینیوم نشان می‌دهد که قیمت این فلز طی یک ماه گذشته با نوسان اما کاملا افزایشی بوده است اما طی سه روز گذشته قیمت این فلز میل به کاهش دارد.

بیشترین قیمت این فلز در یک ماه گذشته 21 خرداد 1613.5 دلار بود که طی سه روز گذشته با روند کاهشی به 1560 دلار رسیده است.

بررسی گراف قیمتی فلز مس هم حاکی از افزایش قیمت این فلز در یک ماه اخیر بوده اما طی سه روز گذشته قیمت 5 هزار و 785 دلار در هر تن رسیده است.

نمودار قیمت فلز روی هم در یک ماه گذشته نشان می‌دهد قیمت این فلز با نوسانات بسیار شدید همراه بوده به طوری که کمترین قیمت را در 28 می با قیمت 1918.5 دلار داشته و بیشترین قیمت در 5 ژوئن 2 هزار و 38.5 دلار رقم خورده است.

قیمت این فلز نسبت به یک ماه گذشته 27 دلار با کاهش همراه بوده است.

پس از آنکه خبر بازگشت دوباره شرکت‌های بزرگ به فعالیت اقتصادی، تقاضا را برای فلزات اساسی در یک ماه گذشته افزایش داد قیمت‌ها هم صعودی بودند، به نظر می‌رسد این افزایش قیمت در مقابل تقاضا به سقف خود رسیده و بازار در حال اصلاح است.

قیمت فلزات اساسی یا در حال تثبیت قیمت و یا اصلاح هستند که قیمت‌های جدید پس از اصلاح در روزهای آتی مشخص خواهد شد و گرایش جدید بازار در مقابل تقاضا قیمت‌های جدیدی را رقم خواهد زد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها