یک نماینده مجلس:

دشمنی مجلس و دولت فایده‌ای نخواهد داشت

یک نماینده مجلس گفت: اختلاف نظر سالم در جهت توسعه است، اما دشمنی کار را به سر منزل مقصود نخواهد رساند.

دشمنی مجلس و دولت فایده‌ای نخواهد داشت
کد خبر: 411887
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۵ ۰۷:۰۰:۱۸

اعتمادآنلاین| علی بختیار یک نماینده سابق مجلس‌ در ارتباط با ضرورت همکاری میان دولت و مجلس، اظهار کرد: این دو قوه رکن اصلی نظام هستند که تحت ولایت فقیه و در راستای فعالیت‌هایی که در اصول اساسی قانون تعریف شده باید قدم بردارند. ماموریت اصلی‌ مجلس، نظارت بر حسن اجرای قانون اساسی است. یکی از مهم‌ترین کارهایی که مجالس بعد از انقلاب از جمله مجلس دهم انجام داد و در مجلس یازدهم نیز پیش می رود بررسی طرح ها و لوایح است. در مجلس دهم لوایح مانده از سال های گذشته به سامان رسید و کارهای بسیار مهمی انجام شد.

وی ادامه داد: انتخاب وزرا، رای اعتماد به وزرا، سوال و استیضاح و تحقیق و تفحص و تذکر است که ابزار نظارتی مجلس است. مجلس حق دارد از ابزار نظارتی خود استفاده کند. اینکه امروز عده‌ای بر کوس اختلاف و دشمنی بین مجلس و دولت می کوبند از ابزار نظارتی مجلس چشم‌پوشی می‌کنند.

این نماینده سابق مجلس گفت: دشمنی بین دولت و مجلس که برای توسعه و آبادانی و حل معیشت مردم آسیب‌زا است راه به جایی نخواهد برد. فقط فضا را برای مردم کم تر خواهد کرد و کسب و کار را سخت تر و شرایط را برای رشد وتوسعه ناممکن خواهد کرد. دشمنی بین مجلس و دولت باعث فرار سرمایه خواهد شد و دشمنان ما را خوشحال می کند، باید مسئولان و مدیران کشور و ارکان نظام دور یک میز بنشینند و مسائل را حل کنند.

وی ادامه داد: اختلاف نظر سالم در جهت توسعه است، اما دشمنی کار را به سر منزل مقصود نخواهد رساند.

هم نمایندگان مجلس یازدهم و هم دولت باید بتوانند راه حل پیدا کنند کنار هم بنشینند و برای مشکلات کشور راه حل مناسب پیدا کنند. کنار هم باشند و باهم تصمصم گیری کنند در این شرایط بسیار سخت و خطیری که داریم می‌توانند تصمیمات مناسبی بگیرند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها