کد خبر: 411967
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۵ ۱۰:۴۴:۴۴
| |

ماجرای قتل فجیع دف نواز اصفهانی چه بود؟

مصطفی مهرآیین، نویسنده‌ای که با مهدی نیکبخت 15 سال دوستی صمیمانه داشته،گفت: «بی‌تو» متولد سال 1358 بود و با مسئولیتی که از سال 1383 در کارگاه شاعران شعر جوان استان اصفهان داشت، تلاش می‌کرد شاعران جوان را دور هم جمع و مشکلات شعری آنان را حل کند.

ماجرای قتل فجیع دف نواز اصفهانی چه بود؟
کد خبر: 411967
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۵ ۱۰:۴۴:۴۴

اعتمادآنلاین| گزارش‌های متناقضی درباره قتل یک دف نواز اصفهانی منتشر شده است. مصطفی مهرآیین، نویسنده‌ای که با مهدی نیکبخت 15 سال دوستی صمیمانه داشته، گفت: «بی‌تو» متولد سال 1358 بود و با مسئولیتی که از سال 1383 در کارگاه شاعران شعر جوان استان اصفهان داشت، تلاش می‌کرد شاعران جوان را دور هم جمع و مشکلات شعری آنان را حل کند.


وی خاطرنشان کرد: نیکبخت طی یک حادثه در سمیرم به دیار باقی شتافت و مراسم خاک‌سپاری او در زادگاهش، روستای کبجوان اصفهان برگزار شد.

در این میان برخی از رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی خبر از قتل مهدی نیکبخت داده و نوشته‌اند: مهدی نیکبخت حوالی ساعت سه بامداد روز یک شنبه 18 خرداد جاری در باغی در شهرستان سمیرم اصفهان به طرز بی‌رحمانه‌ای به قتل رسیده و سر وی را بریده اند.

این گزارش می‌افزاید :در حالی که علت مرگ وی تصادف است یک کانال تلگرامی نیز مدعی شده است: روز دوشنبه ماموران خبر از یافتن جنازه بی تو در حالی که سر او کاملا بریده شده و بر سینه‌اش گذاشته شده می‌دهند . آن‌ها در همین باره اظهار کردند که دو نفر در باغ و قاتل اصلی در نزدیکی کاشان دستگیر شده است.

منبع: دیده‌بان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها