کد خبر: 412042
|
۱۳۹۹/۰۳/۳۰ ۰۹:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

مشاور کشتی‌گیر اردوغان خبرساز شد

عضویت یک کشتی‌گیر معروف ترکیه و مشاور رئیس‌جمهور این کشور در هیات‌مدیره یک بانک دولتی، در رسانه‌ها و فضای مجازی به شدت غوغا به پا کرد.

مشاور کشتی‌گیر اردوغان خبرساز شد
کد خبر: 412042
|
۱۳۹۹/۰۳/۳۰ ۰۹:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| عضویت یک کشتی‌گیر معروف ترکیه و مشاور رئیس‌جمهور این کشور در هیات‌مدیره یک بانک دولتی، در رسانه‌ها و فضای مجازی به شدت غوغا به پا کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، رسانه‌های ترکیه خبر دادند، رجب طیب اردوغان حمزه کایا کشتی‌گیر معروف ترکیه را که به عنوان مشاور او مشغول کار بود به عضویت هیات‌مدیره یکی از بانک‌های دولتی این کشور درآورد.

کایا قرار است با توجه به این حکم ماهانه حدود 12 هزار و 500 لیر حقوق دریافت کند.

مخالفان اردوغان، از جمله محرم اینجه رهبر حزب جمهوری‌خواه و رقیب اردوغان در انتخابات ریاست‌جمهوری 2018 این کشور، در واکنش به این انتصاب آن را یک «زیر یک خم» علیه رقبای سیاسی توصیف کرد، رقبایی که اردوغان را عامل اصلی مشکلات اقتصادی کشور تلقی می‌کنند.

«علی اوزتونج» عضو پارلمان ترکیه نیز در این باره گفت، اردوغان فردی را به عضویت هیات‌مدیره یک بانک منصوب کرده که هیچ ویژگی‌ای ندارد جز اینکه همانند وزیر اقتصاد یک داماد است!

او خطاب به اردوغان گفت: چنین افرادی را به عضویت هیات‌مدیره بانک می‌رسانی و بعد بر اوضاع بد اقتصاد مرثیه‌سرایی می‌کنی و می‌گویی که قدرت‌های خارجی علت اصلی مشکلات اقتصادی کشور هستند!

اردوغان تا لحظه تهیه خبر واکنشی به این انتقادات از خود نشان نداده است.

گفتنی است کایا نماینده سابق پارلمان و عضو حزب عدالت و توسعه است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها