کد خبر: 412138
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۵ ۱۸:۴۱:۵۶
| |

دلیل گران شدن قیمت طلا و سکه در بازار از زبان رییس اتحادیه

رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: داد و ستدها در بازار افزایش یافته است که عاملی در گرانی طلا به شمار می‌رود.

دلیل گران شدن قیمت طلا و سکه در بازار از زبان رییس اتحادیه
کد خبر: 412138
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۵ ۱۸:۴۱:۵۶

اعتمادآنلاین| ابراهیم محمدولی با اشاره به آخرین وضعیت بازار طلا و سکه، گفت: امروز مقداری قیمت‌ها در بازار روند افزایشی داشت. مدتی بود که داد و ستدها در بازار کاهش پیدا کرده بود و تقاضایی برای خرید طلا و سکه وجود نداشت و روال عادی داشت، اما هم اکنون دادوستدها افزایش یافته است که عاملی در گرانی طلا به شمار می‌رود.

این مقام مسئول با بیان اینکه طلا و سکه این روزها شاهد افزایش قیمت است، ادامه داد: از بعدازظهر دیروز مقداری قیمت طلا و سکه نوسانی شد و روال عادی به خود ندید. این افزایش قیمت طلا به دلیل افزایش قیمت اونس جهانی بود که به هزار و 731 دلار رسید. هر گرم طلای 18 عیار به 738 هزار و 500 تومان رسیده است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر بیان کرد: امروز در بازار هر مثقال طلای 17 عیار آب‌شده 3 میلیون و 199 هزار تومان، سکه طرح جدید 7 میلیون و 630 هزار تومان، سکه طرح قدیم 7 میلیون و 300 هزار تومان، نیم سکه 3 میلیون و 770 هزار تومان، ربع سکه 2 میلیون و 30 هزار تومان و سکه یک گرمی یک میلیون و 90 هزار تومان معامله شد.

محمدولی درخصوص علت افزایش قیمت طلا و سکه در بازار، بیان کرد: در درجه اول قیمت اونس جهانی در افزایش قیمت طلا و سکه موثر بود. همچنین افزایش تقاضا در افزایش قیمت طلا و سکه اثرگذار است. با افزایش داد و ستدها قیمت شاهد نوسان خواهد بود.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها