کد خبر: 412159
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۹ ۱۲:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

رسوایی بزرگ برده‌داری نوین در کویت

رسانه‌های کویتی از همکاری مقامات رسمی کشورشان با یک مقام رسمی بنگلادش در زمینه خرید و فروش انسان و برده‌داری جدید پرده برداشتند.

رسوایی بزرگ برده‌داری نوین در کویت
کد خبر: 412159
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۹ ۱۲:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| رسانه‌های کویتی از همکاری مقامات رسمی کشورشان با یک مقام رسمی بنگلادش در زمینه خرید و فروش انسان و برده‌داری جدید پرده برداشتند.

به گزارش اعتمادآنلاین، روزنامه الرأی کویت خبر داد، یکی از نمایندگان پارلمان بنگلادش با همکاری شماری از نمایندگان و افسران کویتی اقدام به قاچاق انسان و برده‌داری در کویت می‌کرده است.

به نوشته این روزنامه، این نماینده پارلمان بنگلادش به اتفاق یکی از هموطنانش در حال حاضر در بازداشت سرویس‌های امنیتی کویت هستند.

منابع این روزنامه خبر دادند نماینده پارلمان بنگلادش در بازجویی‌های صورت‌گرفته اعتراف کرده است مبالغ هنگفتی را به یکی از مسئولان عالیرتبه وزارت کشور کویت بابت تسهیل انتقال و به‌کارگیری کارگران بنگلادشی پرداخت کرده است و این رشوه‌ها از طریق یک واسطه رد و بدل می‌شده‌اند.

همچنین بر اساس افشاگری رسانه‌های کویتی، این نماینده پارلمان به کمک تعدادی از مسئولان کویتی زمینه انتقال شمار قابل توجهی از نیروی کار بنگلادشی را به کویت و فعالیت آنها در این کشور در شرایطی نزدیک به برده‌داری فراهم می‌کرد. گفته می‌شود بخش عمده‌ای از دستمزد این افراد به جیب او و همدستانش می‌رفت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها