کد خبر: 412228
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۶ ۱۰:۱۶:۴۷
| |

چرا دولت در برابر تشویق سرباز خبرنگارهای مزدور دولت انگلیس حساس نیست؟

نائب رئیس مجلس گفت: بنای ما بر همدلی و همراهی با دولت است، اما چرا مسئولین در برابر حمایت و تشویق سرباز خبرنگارهای مزدور دولت انگلیس در بی‌بی‌سی نسبت به عملکردهای جمعیتی خود مشکوک و حساس نمی‌شوند؟

چرا دولت در برابر تشویق سرباز خبرنگارهای مزدور دولت انگلیس حساس نیست؟
کد خبر: 412228
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۶ ۱۰:۱۶:۴۷

اعتمادآنلاین| سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی در صفحه توئیتر خود نوشت: بنای ما بر همدلی و همراهی با دولت است.

اما چرا مسئولین در برابر حمایت و تشویق سرباز خبرنگارهای مزدور دولت انگلیس در بی‌بی‌سی نسبت به عملکردهای جمعیتی خود مشکوک و حساس نمی‌شوند؟ مگر امام نفرمود هر جا دیدید دشمن تشویق‌تان کرد بدانید اشتباه می‌کنید؟!

وی همچنین در توییت دیگری عنوان کرد: در جامعه اسلامی فرهنگیان حضور یافتیم. فرهنگیان موتور محرک جامعه در مسیر رشدند که گاهی مورد بی‌اعتنایی واقع می‌شوند. از اهمیت کار عزیزان بس که مستقیما در آینده کشور تاثیرگذارند. به امید خدا در این مجلس به مسائل اولویت‌دار آنها پرداخته خواهد شد.

نائب رئیس مجلس همچنین طی مطلب دیگری در توییتر خود نوشت: عرض تسلیت به دوستداران آقای کشاورز و درخواست مغفرت الهی برای آن مرد خاطره آفرین. کاش اساتید زنده‌ای که کمتر مورد توجه قرار می‌گیرند را پیش از آنکه فرصت تمام شود دریابیم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها