کد خبر: 412322
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۶ ۱۴:۰۹:۲۹
| |

سعید اوحدی، رئیس بنیاد شهید و ایثارگران:

امروز دنیا شاهد خوی ضدبشری آمریکاست

وی در نشست کشوری هم‌اندیشی برگزاری مراسم بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی گفت: امسال مواجه هستیم با اعتراضات به سیاست‌ها و رفتار نژادپرستاته در آمریکا. همه دنیا شاهد خوی ضدبشری آمریکا هستند. دیدیم که در سوئیس بزرگترین تظاهرات ضدحقوق بشری علیه آمریکا به راه افتاد که بی‌سابقه بود.

امروز دنیا شاهد خوی ضدبشری آمریکاست
کد خبر: 412322
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۶ ۱۴:۰۹:۲۹

اعتمادآنلاین| سعید اوحدی، رئیس بنیاد شهید گفت: دامنه تحمل و تاب‌آوری ایران، بزرگترین فرصت ایران است که در دنیا کمتر دیده می‌شود. وی در نشست کشوری هم‌اندیشی برگزاری مراسم بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی گفت: امسال مواجه هستیم با اعتراضات به سیاست‌ها و رفتار نژادپرستاته در آمریکا. همه دنیا شاهد خوی ضد بشری آمریکا هستند. دیدیم که در سوئیس بزرگترین تظاهرات ضدحقوق بشری علیه آمریکا به راه افتاد که بی سابقه بود. امسال ما باید با جدیت بیشتری شاهد خیزش عمومی به سمت افشای ماهیت ضد بشری آمریکا باشیم.

وی گفت: در سال 1360 در اوج مظلومیت و جنگ بودیم. با پشتوانه کشورهای عرب و غربی و در تیرماه بیشترین جنایات علیه مسوولان و مردم ما اتفاق افتاد. دنیای استکبار در باور خودش فکر می‌کرد همه چیز تمام شده است و همه ظرفیت شان را به کار گرفتند. اما امروز ایران در چه شرایطی است. بزرگترین جنایت را رژیم بعث عراق با پشتیبانی غربی‌ها در بمباران شیمیایی سردشت انجام دادند. ما امروز شاهد افشای چهره کریه استکبار در دنیا هستیم.


اوحدی تاکید کرد: تمدن واقعی دفاع از حقوق بشر نزد اسلام است.

وی ادامه داد: دنیای استکبار فکر می‌کرد با فراگیری شیوع کرونا نظام ایران دست بسته است از این رو پیوست‌های اقتصادی و امنیتی و بهداشتی آن را هم فراهم کردند تا شاهد فروپاشی آن باشند اما در نتیجه چه شد، ایران توانست از این بحران نیز عبور کند چون تاب‌آوری بالایی دارد. اگر نظام تاب‌آوری بالا دارد ناشی از تنفس‌های سوخته جانبازان شیمیائی است. دامنه تحمل و تاب‌آوری ایران، بزرگترین فرصت ایران است که در دنیا کمتر دیده می شود. ما تحریم اقتصادی بودیم و بزرگترین جنایات را دیدیم. ساده ترین داروها رو تحریم کردند اما وضعیت ما در مقابله با کرونا قابل تقدیر است. در مقابله با کرونا همه بسیج شدند چون اصل و ریشه ما در فرهنگ شهادت است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها