کد خبر: 412378
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۶ ۱۶:۴۵:۲۳
| |

معاون رییس‌جمهور در حاشیه بازدید از آزادراه غدیر خبر داد:

سرمایه‌گذاری 3600 میلیاردتومانی برای آزادراه غدیر

رییس سازمان برنامه و بودجه ضمن اعلام سرمایه‌گذاری 3600 میلیاردتومانی برای آزادراه غدیر از افتتاح آن با حضور رییس‌جمهوری در ماه‌های آتی خبر داد.

سرمایه‌گذاری 3600 میلیاردتومانی برای آزادراه غدیر
کد خبر: 412378
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۶ ۱۶:۴۵:۲۳

اعتمادآنلاین| محمدباقر نوبخت معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه بازدید از آزادراه غدیر با اشاره به اینکه بر اساس وعده وزیر راه و شهرسازی و با مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء پروژه آزادراه غدیر در سالجاری افتتاح می‌شود و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت، گفت: این پروژه پروژه بزرگی است که 3600 میلیاردتومان برای آن سرمایه‌گذاری شده است و همانطور که گفته شد در ماه‌های آینده، با حضور رییس جمهور، بهره‌برداری می‌شود.

معاون رییس‌جمهور، اهمیت پروژه آزادراه غدیر را هم از جنبه هزینه- فایده و هم از نظر اثر و نقشی که در توسعه کشور دارد، با اهمیت خواند و افزود: سازمان برنامه و بودجه از پروژه‌های تاثیرگذار حمایت می‌کند.

رییس سازمان برنامه و بودجه توضیح داد: آزادراه غدیر به طول 158 کیلومتر که با احتساب رمپ‌ها حدود 200 کیلومتر می‌شود سبب تسهیل در عبور و مرور و کاهش بار ترافیکی در محورهای شمال غربی و غربی کشور می‌شود.

نوبخت یادآور شد: سال گذشته قطعه اول آزادراه تهران-شمال و همچنین اسفندماه مسیر همت-کرج افتتاح شد که افتتاح این مسیرها موجب کاهش بار ترافیکی از سمت تهران به کرج شد.

وی اهمیت آزادراه غدیر را صرفه‌جویی در وقت و همچنین هزینه سوخت برشمرد و گفت: برای سازمان برنامه و بودجه این پروژه بسیار پراهمیت است و تاکنون به رغم محدودیت درآمدها و منابع، طرف مشارکت ما که قرارگاه خاتم‌الانبیاء است طبق برنامه‌ریزی کار را پیش برده است.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها