مستند «زوو» با موضوع سازمان تامین اجتماعی مقابل دوربین رفت

فیلمبرداری مستند «زوو» به کارگردانی کتایون جهانگیری با موضوع سازمان تامین اجتماعی آغاز شد.

مستند «زوو» با موضوع سازمان تامین اجتماعی مقابل دوربین رفت
کد خبر: 412510
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۷ ۱۲:۰۴:۰۰

اعتمادآنلاین| فیلمبرداری مستند «زوو» به کارگردانی کتایون جهانگیری با موضوع چالش‌های سازمان تامین اجتماعی آغاز شد. این فیلم با مشارکت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و اتاق بازرگانی تهران تهیه می‌شود.

کتایون جهانگیری درباره تولید این مستند گفت: در همکاری که مرکز گسترش با اتاق بازرگانی داشت، قرار شد که به پیشنهاد دوستان مستندی با موضوع سازمان تامین اجتماعی و چالش‌های میان سازمان و کارفرمایان بسازم.

وی افزود: اطلاعات چندانی در این باره نداشتم و همانند مردم تصورم این بود که سازمان تامین اجتماعی نهادی است که بیشتر بر پایه ارکان دولتی فعالیت می‌کند. تحقیقاتم را که شروع کردم متوجه شدم این سازمان بیشتر عمومی است و برپایه سرمایه‌های مردم شکل گرفته و اتفاقاً دولت سهم خود را نپرداخته و به این سازمان مقروض است!

جهانگیری با بیان این که سازمان تامین اجتماعی برای اولین بار زمانی میان مردم مطرح شد که بحث بابک زنجانی پیش آمد، تصریح کرد: به این طریق مردم با این سازمان به عنوان نهادی ثروتمند و بزرگ آشنا شدند و من سعی می‌کنم در این مستند از دیدگاه اقتصادی به موضوع بپردازم.

وی در پایان با تاکید بر اینکه تلاش دارد با مستند «زوو» در چهاردهمین دوره جشنواره «سینماحقیقت» حضور داشته باشد، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که انجام دادیم، فیلمبرداری «زوو» طی 15 جلسه انجام شده و سپس وارد مرحله تدوین و صداگذاری خواهیم شد.

عوامل تولید مستند «زوو» عبارتند از پژوهشگر، کارگردان و تهیه‌کننده: کتایون جهانگیری، فیلمبردار: مهدی آزادی، صدابردار: ایمان شریفی، مدیر تولید و دستیار کارگردان: حمید مدبری، دستیار فیلمبردار: حمید عابدینی، محصول: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و اتاق بازرگانی تهران.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها