فدراسیون فوتبال حضور دلالان در پرونده ویلموتس را رد کرد

فدراسیون فوتبال ایران در بیانیه نوشت: هیچ‌گونه وجوهی بابت انتقال پول سرمربی پیشین تیم ملی در بحث حق ترانسفر از سوی فدراسیون فوتبال پرداخت نشده است. ضمن اینکه مبلغ دو میلیون یورو هم وفق قرارداد و مطابق موازین در حساب آقای ویلموتس در زراعت بانک ترکیه کارسازی شده است.

فدراسیون فوتبال حضور دلالان در پرونده ویلموتس را رد کرد
کد خبر: 412553
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۷ ۱۴:۴۴:۱۴

اعتمادآنلاین| در پی اظهارات یکی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در برنامه شب گذشته فوتبال برتر موارد ذیل جهت تنویر افکار عمومی به اطلاع می‌رسد.


1- درباره صدور رأی از سوی فیفا در پرونده مارک ویلموتس به اطلاع می‌رساند چنین موضوعی صحت نداشته و تا به امروز از سوی فدراسیون جهانی هیچ حکمی به فدراسیون فوتبال واصل نشده و فدراسیون همچنان در انتظار دادنامه است.


2- قرارداد با مربی بلژیکی مبتنی بر موازین حقوقی و بدون دخالت شخص ثالث منعقد شده است.


3- تیم حقوقی فدراسیون فوتبال از زمان طرح دعوی ویلموتس با ارسال لوایح متقن و طرح دعوی متقابل همه مساعی خویش را برای دفاع از حقوق فدراسیون فوتبال انجام داده است.


4- هیچ‌گونه وجوهی بابت انتقال پول سرمربی پیشین تیم ملی در بحث حق ترانسفر از سوی فدراسیون فوتبال پرداخت نشده است. ضمن اینکه مبلغ دو میلیون یورو هم وفق قرارداد و مطابق موازین در حساب آقای ویلموتس در زراعت بانک ترکیه کارسازی شده است.


5- پاداش تخصیص شده به آقای کی‌روش فقط بر مبنای 10 درصد و به علاوه سه ماه حقوق معوقه ایشان بوده که از محل مطالبات نزد فیفا پرداخت شده است.


6- فدراسیون فوتبال بار دیگر از جامعه فوتبال درخواست دارد با توجه به طی سیر حقوقی پرونده سرمربی سابق تیم ملی و حساسیت‌های موجود از به وجود آوردن فضای بهره‌برداری طرف مقابل اکیداً خودداری کنند.

منبع: سایت فدراسیون فوتبال

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها