علی پروین باعث شد به علی جباری گفتند سلطان

علی شوری سال‌هاست تیم پیشکسوتان استقلال را اداره می‌کند. او در همین خصوص گفت: زمانی که پسر آقای علی جباری به رحمت خدا رفت من در مراسم ختم او شرکت کرده و فردایش با نظری‌جویباری، معاون آقای فتح‌الله زاده حضوری صحبت کردم و گفتم من سرپرست تیم پیشکسوتان استقلال هستم.

علی پروین باعث شد به علی جباری گفتند سلطان
کد خبر: 412656
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۸ ۰۹:۲۷:۰۸

اعتمادآنلاین| امیرحسین فتحی در مصاحبه‌ای گفت علی جباری به بزرگان فقید باشگاه استقلال نظیر ناصر حجازی، منصور پورحیدری، غلامحسین مظلومی و حتی نصرالله عبداللهی و حسن روشن بی‌احترامی کرده و از علی شوری به عنوان یکی از شاهدان نام برد.


علی شوری سال‌هاست تیم پیشکسوتان استقلال را اداره می‌کند. او در همین خصوص گفت: زمانی که پسر آقای علی جباری به رحمت خدا رفت من در مراسم ختم او شرکت کرده و فردایش با نظری‌جویباری، معاون آقای فتح‌الله زاده حضوری صحبت کردم و گفتم من سرپرست تیم پیشکسوتان استقلال هستم. به شما پیشنهاد می‌کنم کمیته پیشکسوتان درست و آقای جباری را به عنوان رئیس این کمیته منصوب کنید. با موافقت مدیرعامل اتاقی در باشگاه گرفته و با سلام و صلوات آقای جباری را به این کمیته آوردیم. چند مرتبه از ایشان دلخور شدم، اما گفتم اشکالی ندارد هم بزرگتر ماست و هم دغدار پسرش است. درباره برخی بزرگتر‌های استقلال مثل پورحیدری، مظلومی، عبداللهی، روشن و... حرف‌های خوبی نمی‌زد تا اینکه یک روز صبح چند ماه از درگذشت ناصرخان حجازی گذشته بود، من قاب عکس ایشان را تهیه و در اتاق نصب کردم.


شوری ادامه داد: من 8 صبح در باشگاه حاضر می‌شدم و آقای جباری ساعت 11 می‌آمد و آن روز تا عکس آقای حجازی را دید گفت این چیه؟ بیارش پایین و یکسری حرف‌های دیگر. همان‌جا کلید اتاق را روی میز گذاشتم و در حال خروج بودم که علی جباری گفت کجا و در جواب گفتم من 2 سال بازیکن استقلال بوده‌ام وقتی شما با رفیق و همبازی چندین ساله ات این‌طوری رفتار می‌کنی با من چه خواهی کرد! من از هیچ مدیرعاملی طرفداری نکرده‌ام، اما آقای جباری هر کس مدیرعامل باشد از او تعریف می‌کند و با آمدن مدیر جدید مدیران قبلی را می‌زند و این کار خوبی نیست.


شوری گفت: بابت حقوق 500 هزار تومانی اعضای کمیته پیشکسوتان پسندیده نمی‌دانم علیه مدیران قبلی صحبت کنم. این کمیته پیشکسوتان سال‌هاست زیر نظر آقای جباری اداره می‌شود، اما کجا دیده‌اید بابت فوت یک پیشکسوت یا والدین پیشکسوت استقلال یک تاج گل یا یک بنر تسلیت جلوی مسجد گذاشته باشد؟ اخیراً برای آزادی احمد فیض‌کریملو کمیته پیشکسوتان چه‌کار کرد؟ افرادی نظیر مهدی رحمتی، کاوه رضایی، محمد نادری بازیکن پرسپولیس، قلعه‌نویی، بهتاش فریبا، امیر غفارمنش و... دنبال کار افتادند و چند صد میلیون تهیه کردند.


شوری در خاتمه گفت: روزی که آقای جباری داشت علیه بزرگان استقلال حرف می‌زد افرادی نظیر رفیعی، تهرانی، آقای رهبر، بیت‌ا... خندان و... در اتاق بودند. این را هم بگویم در تاریخ استقلال اولین بار به غلامحسین مظلومی لقب سلطان را داده بودند. چند سال بعد پرسپولیسی‌ها به علی پروین گفتند علی سلطان و، چون اسم کوچک آقای جباری علی بود استقلالی‌ها هم به او گفتند سلطان، چون هم اسم علی پروین بود.

منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها