کد خبر: 412661
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۸ ۰۹:۳۷:۰۰
| |

تاج مجبور به پرداخت بدهی ویلموتس می‌شود؟

احسان قاضی زاده هاشمی درباره بدهی فدراسیون به مارک ویلموتس گفت: چرا این پول را فدراسیون فوتبال و بیت المال باید بدهند؟ آقایان املاک زیادی در داخل کشور و حتی اروپا دارند ‌که باید خودشان این پول و حتی آن دو میلیون یورو را پرداخت کنند. به طوری که درس عبرتی برای آیندگان باشد.

تاج مجبور به پرداخت بدهی ویلموتس می‌شود؟
کد خبر: 412661
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۸ ۰۹:۳۷:۰۰

اعتمادآنلاین| احسان قاضی زاده هاشمی دوشنبه شب در برنامه فوتبال برتر به نکات مهمی پیرامون قرارداد ویلموتس و فدراسیون فوتبال اشاره کرد اما یکی از بخش های جالب توجه این گفت و گو پیشنهادی بود که برای حل این بحران مطرح شد.


قاضی زاده در این گفت و گو پیشنهاد کرد که مقصران امضای این قرارداد هزینه آن را هم پرداخت کنند. وی در این خصوص گفت: چرا این پول را فدراسیون فوتبال و بیت المال باید بدهند؟ آقایان املاک زیادی در داخل کشور و حتی اروپا دارند ‌که باید خودشان این پول و حتی آن دو میلیون یورو را پرداخت کنند. به طوری که درس عبرتی برای آیندگان باشد. در مجلس یازدهم نمایندگانی داریم که فساد ستیز هستند و با کسی تعارف ندارند. برای حقوق ملت و آینده انقلاب پای حقوق ملت ایستاده‌ایم و مردم از ما مطالبه دارند. ضمن اینکه پیگیری‌های ما تمام نشده و ماجرای ویلموتس و قراردادش به همینجا ختم نمی‌شود.

پیشنهاد این نماینده مجلس از جهات مختلف قابل توجه است. از سویی فدراسیون و وزارت ورزش قطعا توان پرداخت این بدهی سنگین را ندارند و همین حالا برای پرداخت مالیات معوقه کی روش و ویلموتس تحت فشار قرار گرفته اند. از سوی دیگر اگر عواملی که موجب ورود چنین خسارت سنگینی به فوتبال کشور شده اند خودشان ملزم به پرداخت این مبلغ شوند می توان از تکرار موارد و تخلفات مشابه در انعقاد قراردادهای زیان آور خصوصا در فدراسیون ها و باشگاهها جلوگیری کرد. شاید اگر مسببین قراردادهایی که با دی کارمو ، کالدرون ، استوکس ، استراماچونی و موارد مشابه دیگر منعقد شد ملزم به جبران خسارت می شدند دیگر شاهد تکرار این اتفاقات در فوتبال و ورزش کشور نبودیم.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها