کد خبر: 412801
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۸ ۱۶:۰۳:۲۰
| |

کلاس‌های جبرانی تابستان چگونه برگزار می‌شود؟

در زمان شیوع ویروس کرونا، نحوه تشکیل کلاس‌های جبرانی تابستانی و ارزشیابی دانش‌آموزان جامانده چگونه بررسی خواهد شد؟ این سوالی است که معاونت آموزش متوسطه به آن پاسخ داده است.

کلاس‌های جبرانی تابستان چگونه برگزار می‌شود؟
کد خبر: 412801
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۸ ۱۶:۰۳:۲۰

اعتمادآنلاین| معاونت آموزش متوسطه طی بخشنامه‌ای اعلام کرد: با تایید ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان، روال تشکیل کلاس‌های جبرانی تابستانی و نیز ارزشیابی دانش آموزان مشمول موارد فوق‌الذکر همانند سنوات گذشته با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی خواهد بود.


در این بخشنامه آمده است که به دلیل شرایط موجود ناشی از شیوع بیماری کرونا تشکیل کلاس‌های جبرانی در دوره اول متوسطه و نحوه ارزشیابی مشمولان آن؛ در صورت تائید ستاد مدیریت بیماری کورونا در استان، روال تشکیل کلاس‌های جبرانی تابستانی و نیز ارزشیابی دانش آموزان مشمول موارد فوق‌الذکر همانند سنوات گذشته با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی خواهد بود در غیر این صورت آموزش و ارزشیابی این گروه دانش آموزان به شرح زیر است:

ـ آموزش و ارزشیابی دانش آموزان پایه هفتم و هشتم با مسئولیت معلمان و مدیران مدارس به شیوه غیرحضوری خواهد بود.

ـ آموزش دانش آموزان پایه نهم به شیوه غیرحضوری و ارزشیابی آن‌ها برابر با بند 21دستورالعمل شماره 160 / 139مورخ 23 اردیبهشت 96 است.

ـ میزان دریافت وجه در قبال تشکیل و برگزاری کلاس‌های جبرانی مذکور به شیوه حضوری یا غیرحضوری مجازی پس از هماهنگی با شورای آموزش‌وپرورش استان تعیین شود.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، نحوه شرکت متقاضیان جهش تحصیلی موضوع ماده 29و بند «5» ماده 33 آیین‌نامه ارزشیابی تحصیلی تربیتی دوره اول متوسطه در ارزشیابی شهریورماه به شیوه حضوری و با رعایت قوانین و مقررات مربوط و دستورالعمل‌های بهداشتی امکان‌پذیر خواهد بود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها