کد خبر: 412839
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۸ ۲۱:۳۱:۰۰
| |

لیگ قهرمانان اروپا تک حذفی شد / فصل داغ تابستان با لیگ قهرمانان

اتحادیه فوتبال اروپا برنامه زمانی و نحوه چگونگی برگزاری بازی‌های باقیمانده از فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا را مشخص کرد.

لیگ قهرمانان اروپا تک حذفی شد / فصل داغ تابستان با لیگ قهرمانان
کد خبر: 412839
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۸ ۲۱:۳۱:۰۰

اعتمادآنلاین| اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) برنامه زمانی و نحوه چگونگی از سرگیری بازی‌های باقیمانده فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا را اعلام کرد که بر این اساس بازی‌های باقیمانده دور برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها در تاریخ‌های 7 و 8 آگوست (17 و 18 مرداد) برگزار خواهد شد.

هنوز تصمیم‌گیری نشده که تیم‌ها در این مرحله در خانه خود از حریف میزبانی خواهند کرد یا خیر. ممکن است بازی‌های برگشت این دور در کشور پرتغال برگزار شود، این در حالی است که تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن، آتالانتا، اتلتیکومادرید و لایپزیگ با حذف رقبای خود صعودشان به مرحله یک‌چهارم نهایی را قطعی کرده‌اند.

چهار بازی مرحله یک‌چهارم نهایی هم در تاریخ‌های 12 تا 15 آگوست (22 تا 25 مرداد) در ورزشگاه‌های دالوز و ژوزه آوالاده واقع در پرتغال برگزار خواهد شد. بازی‌های نیمه‌نهایی هم در تاریخ‌های 18 و 19 آگوست (28 و 29 مرداد) برگزار می‌شود و در تاریخ 23 آگوست (2 شهریور) هم دیدار فینال در ورزشگاه دالوز برگزار خواهد شد.

تمامی بازی‌های باقیمانده لیگ قهرمانان به صورت تک‌حذفی برگزار خواهد شد و در صورت تساوی در وقت قانونی بازی، دو وقت اضافه و ضربات پنالتی برنده بازی را تعیین خواهد کرد. قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز در تاریخ 10 جولای (20 تیر) در مقر اتحادیه فوتبال اروپا واقع در شهر نیون سوئیس برگزار خواهد شد.

میزبانی دیدار فینال این فصل لیگ قهرمانان به استانبول داده شده بود که با تصمیم جدید یوفا، استانبول میزبان فینال فصل آینده این رقابت‌ها خواهد بود و میزبانی شهرهای دیگر نیز به ترتیب یک سال به عقب افتاد که بر این اساس استانبول فینال 2021، سن‌پترزبورگ فینال 2022، مونیخ فینال 2023 و ومبلی فینال 2024 لیگ قهرمانان اروپا را میزبانی خواهند کرد.

بازی‌های باقیمانده لیگ اروپا نیز به صورت تک‌بازی در کشور آلمان و در شهرهای کلن، دویسبورگ، دوسلدورف و گلزنکریشن برگزار خواهد شد.

یوفا همچنین تأیید کرد تمامی 12 شهری که به عنوان میزبان بازی‌های یورو 2020 انتخاب شده بودند، با تعویق یک‌ساله این مسابقات، در سال 2021 همچنان میزبان برگزاری این مسابقات خواهند بود.

همچنین قرار شد بازی‌های مرحله انتخابی رقابت‌های فصل 21-2020 لیگ قهرمانان اروپا از تاریخ 8 آگوست (18 مرداد) به صورت تک‌بازی شروع شود. بازی‌های مرحله پلی‌آف اما همچنان به صورت دو بازی رفت و برگشت انجام خواهد شد.

بازهای مرحله گروهی فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا هم در تاریخ 20 و 21 اکتبر (29 و 30 مهر) آغاز و در تاریخ‌های 8 و 9 دسامبر (18 و 19 آذر) به پایان خواهد رسید.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها