کد خبر: 412862
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۹ ۰۸:۰۰:۰۰
| |

واکنش گواردیولا به جنبش ضدنژادپرستی

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی با بیان اینکه برخی اتفاقات در جهان موجب شرمساری است، گفت: از مشکلاتی که برای سیاه‌پوستان ایجاد می‌شود احساس شرمندگی می‌کنم.

واکنش گواردیولا به جنبش ضدنژادپرستی
کد خبر: 412862
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۹ ۰۸:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| پپ گورادیولا پس از برتری درخشان سه بر صفر تیمش مقابل آرسنال در آغاز دوباره لیگ برتر باشگاه‌های انگلیس، اظهار داشت: هم اکنون بازیکنان ما می‌توانند 50 تا 60 دقیقه بازی کنند که خوب نیست. البته پس از چند ماه قرنطینه بودن، بازگشت به مسابقات دشوار است.

وی در خصوص بیهوش شدن بازیکن جوان تیمش در دقایق پایانی دیدار چهارشنبه شب، توضیح داد: «گارسیا» هوشیاری خود را حفظ کرده که این مساله خوشحال کننده‌ای است. با این حال همه نگران او هستیم و امیدوارم که آزمایشات نشان از سلامتی کامل وی داشته باشد.

مربی اسپانیایی منچسترسیتی به تمجید از عملکرد بازیکنانش پرداخت و افزود: بازی مناسبی انجام دادیم و گردش توپ خوبی داشتیم. در نیمه نخست فرصت‌های زیادی داشتیم و گلزنی در ثانیه‌های پایانی این نیمه، کارمان را راحت کرد. فکر می‌کنم در بازی‌های باقی مانده فصل جاری بتوانیم عملکرد امیدوار کننده‌ای داشته باشیم.

گواردیولا در خصوص جنبش مبارزه با نژادپرستی که در سراسر جهان و حتی لیگ برتر انگلیس راه افتاده است، گفت: از اتفاقاتی که در مورد افراد سیاه‌پوست در دنیا رخ می دهد احساس شدید شرمندگی دارم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها