کد خبر: 412890
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۹ ۰۹:۲۰:۰۸
| |

گواردیولا:

بازی بدون تماشاگر عجیب است

سرمربی منچستر سیتی تیمش را شایسته کسب پیروزی برابر آرسنال دانست. او اطمینان داد که شاگردانش در دیدارهای بعدی بهتر ظاهر شوند.

بازی بدون تماشاگر عجیب است
کد خبر: 412890
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۹ ۰۹:۲۰:۰۸

اعتمادآنلاین| منچستر سیتی شروع خوبی بعد از ازسرگیری رقابت‌های لیگ جزیره داشت و توانست در نخستین گام آرسنال را به سه گل شکست دهد.

گواردیولا بعد از بازی گفت: خوش شانس بودیم که در دقایق پایانی نیمه نخست گلزنی کردیم. در کل بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و از عملکرد بازیکنان رضایت دارم. آرسنال تیم بسیار خوبی است ولی ما با شایستگی به پیروزی رسیدیم.

او ادامه داد: لیگ سه ماه بود که تعطیل بود و طبیعی است که وضعیت تیم‌ها ابهام آمیز شود. آرسنال بد شانس بود که چند بازیکن خود را به خاطر آسیب دیدگی از دست داد. در ابتدا بازیکنان ناآماده بودند اما بعد از گلی که به ثمر رساندیم وضعیت بهتر شد. از عملکرد تیمم رضایت دارم. اطمینان دارم که در دیدار بعدی بهتر ظاهر می شویم.

او درباره درخشش دی بروین گفت: او بازیکنی است که نگاهی خاص در فوتبال دارد. دی بروین بازی خوبی را به نمایش گذاشت اما او تنها بازیکن خوب ما نبود. همه خوب بازی کردند.

گواردیولا درباره از سرگیری لیگ برتر بعد از سه ماه گفت: مسئولان برگزاری بازی‌ها تلاش باور نکردنی از خود نشان دادند با این حال بازی بدون تماشاگر عجیب است و برای ما قابل درک نیست.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها