نماینده بروجرد در مجلس:

مشروعیت ما به مبارزه با فساد است

نماینده بروجرد در مجلس گفت: اقدام دستگاه قضا در محاکمه مدیر پیشین این قوه اقدامی انقلابی و ارزشمند است و فرد مفسد در هر جایگاه و در هر لباس و با هر عنوانی که باشد، باید با وی برخورد شود.

مشروعیت ما به مبارزه با فساد است
کد خبر: 412899
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۹ ۰۹:۳۲:۱۰

اعتمادآنلاین| عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به محاکمه اکبر طبری معاون پیشین قوه قضائیه گفت: مشروعیت همه ما به مبارزه با فساد و تلاش برای گسترش عدالت در جامعه است.

وی با بیان اینکه آبروی قوه قضائیه در گرو مبارزه با فساد است، افزود: اقدام اخیر دستگاه قضایی در محاکمه اکبر طبری اقدامی کاملا به جا، درست و در مسیر جبران کم‌کاری‌های گذشته است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر مردم در جامعه احساس کنند که عدالت وجود دارد و با مفسدین برخورد می‌شود، مشکلات دیگر را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تحمل می‌‌کنند اما اگر احساس کنند عده‌ای مشغول غارت و چپاول و اختلاس و مال‌اندوزی و زیاده خواهی هستند و دیگران زیر بار مشکلات معیشتی و اقتصادی استخوان‌هایشان خرد می‌شود و متحمل همه هزینه‌ها و مشکلات شوند، دیگر حرف‌های مسؤولان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برنمی‌تابند و نمی‌پذیرند.

گودرزی خاطرنشان کرد: اقدام اخیر دستگاه قضا در محاکمه معاون پیشین این قوه اقدامی قاطع، انقلابی، درست و ارزشمند است. دستگاه قضایی باید با فساد برخورد کند و فرد مفسد در هر جایگاه و در هر لباس و با هر عنوانی که باشد، باید با وی برخورد شود.

وی افزود: از سوی دیگر برخورد با مفسد باید قاطع، انقلابی و به موقع باشد تا در جامعه بازدارندگی ایجاد کند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از سوی دیگر برخورد با فساد زمینه رشد و پیشرفت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در کشور فراهم می‌کند. ما هر چقدر برای پیشرفت کشور تلاش کنیم، اگر مفسد در جامعه رشد کند و با وی برخورد نشود، آثار مثبت زحمات سایرین نیز از بین می‌رود.

گودرزی خاطرنشان کرد: امتیاز کار دستگاه قضا در مبارزه با فساد این است که این کار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از درون خود شروع کرده که این کار ارزش مضاعفی دارد؛ چراکه این کار هم باعث بازدارندگی در مورد فساد می‌شود و هم باعث صیانت از قضات و نیروهای ارزشمندی می‌شود که در دستگاه قضا خالصانه و دلسوزانه برای مردم زحمت می‌کشند.

وی افزود: ‌افرادی که در این وضعیت مرتکب فساد شوند جایگاه دیگران را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم تخریب می‌کنند لذا برخورد با مفسدین موجب حفظ آبروی دیگران نیز هست.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها