علی قرایی:

کفاشیان به خاطر منافع فوتبال ایران باید در جلسات هیات رئیسه شرکت کند

یک عضو مجمع فدراسیون فوتبال می گوید هیات رئیسه این فدراسیون باید به خاطر منافع فوتبال برای سرپرستی علی کفاشیان به توافق برسند.

کفاشیان به خاطر منافع فوتبال ایران باید در جلسات هیات رئیسه شرکت کند
کد خبر: 412947
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۹ ۱۱:۵۱:۴۳

اعتمادآنلاین| ماجرای بازگشت علی کفاشیان به فدراسیون فوتبال بعد از کاهش محرومیتش، همانند سایر مسائل در این فدراسیون در گیر و دار چنددستگی مدیران قرار گرفته و ظاهرا قرار نیست مساله‌ای به این سادگی که قانون به صراحت درباره آن صحبت کرده، حل شود.

علی قرایی، یکی از اعضای مجمع فدراسیون فوتبال و رئیس هیات فوتبال کرمان درباره مخالفت برخی از اعضای هیات رئیسه با بازگشت علی کفاشیان و بر عهده گرفتن سرپرستی این فدراسیون گفت: حضور آقای کفاشیان در فدراسیون فوتبال فرصتی برای کل فوتبال بود. به نظرم با نیامدن او فوتبال ضربه خورد. با توجه به اینکه نمی‌توانست در انتخابات شرکت کند، بازگشتش در این وضعیت به نفع فوتبال بود.

وی ادامه داد: کفاشیان به عنوان عضو بی طرف می‌توانست سریع‌تر امور فدراسیون فوتبال را هموار کند. ما منتظر بازگشت او بودیم اما فعلا به دلایل نامعلوم برخی از اعضای با بازگشت او مخالفت کرده اند.

عضو مجمع فدراسیون فوتبال در واکنش به اینکه طبق اساسنامه کفاشیان مشکلی برای بازگشت به هیات رئیسه ندارد و علت مخالفت برخی از مدیران با این اتفاق قابل توجیه نیست، گفت: بحث برخی از مدیران این است که وی در جلسات هیات رئیسه غیبت داشته است. طبیعی است کسی که مدتی محروم بوده، نمی‌تواند در جلسات شرکت کند. آیا برای او صورت جلسه فرستاده شده بود؟ الان که محروم نیست باید در جلسات شرکت کند.

قرایی تاکید کرد: به نظرم کفاشیان به خاطر منافع فوتبال ایران باید در جلسات هیات رئیسه شرکت کند و اعضا درباره ریاست وی به توافق برسند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها