ترکمنستان 30 واگن کالای ایرانی را پذیرش کرد

سیدروح‌اله لطیفی، سخنگوی گمرک اظهار داشت : صبح امروز از سوی ترکمنستان، در مرز سرخس 30 واگن کالای صادراتی ایران پس از دو و نیم ماه توقف، پذیرش شد.

ترکمنستان 30 واگن کالای ایرانی را پذیرش کرد
کد خبر: 412954
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۹ ۱۲:۰۹:۳۳

اعتمادآنلاین| سخنگوی گمرک ایران گفت: صبح امروز از سوی ترکمنستان، در مرز سرخس 30 واگن کالای صادراتی ایران پس از دو و نیم ماه توقف، پذیرش شد.

سیدروح‌اله لطیفی، سخنگوی گمرک اظهار داشت: صبح امروز از سوی ترکمنستان، در مرز سرخس 30 واگن کالای صادراتی ایران پس از دو و نیم ماه توقف، پذیرش شد.

وی افزود: مسیر ریلی سرخس، از 13 فروردین ماه از سوی ترکمنستان مسدود شده بود و 770 واگن تا روز گذشته منتظر انتقال کالا به این کشور بودند که 30 واگن از آن امروز پذیرش شد.

لطیفی اظهار داشت: مرزهای زمینی کشورمان با ترکمنستان، در سرخس، لطف‌آباد، باجگیران و اینچه برون از ابتدای اسفند98 تاکنون مسدود هستند. و انتظار می رفت با افتتاح پل دوستی در سرخس شاهد بازگشایی مرزهای زمینی هم باشیم.

سخنگوی گمرک در ادامه گفت: با خروج 30 واگن کالا از سرخس 740 واگن دیگر در این مرز و 131واگن در اینچه برون و 6 واگن در لطف اباد همچنان متوقف هستند و امیدواریم عشق‌آباد براساس مذاکراتی که داشته است مرزهای ریلی و زمینی خود را به طور کامل با اجرای پروتکل های بهداشتی که همه مقدمات آن انجام شده بازگشایی کند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها