کد خبر: 413009
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۹ ۱۵:۴۵:۰۰
| |

تغییر در روال انتخاب نامزدهای جوایز امی

به گزارش تارنمای مجله هنری ورایتی، در پی افزایش مخاطبان تلویزیون در روزگار کرونا، آکادمی بین‌المللی هنرها و علوم تلویزیون اعلام کرد: تعداد نامزدها در بخش کمدی و درام این جایزه را فارغ از تعداد آثار ارسالی، به هشت نامزد افزایش می‌دهد. 

تغییر در روال انتخاب نامزدهای جوایز امی
کد خبر: 413009
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۹ ۱۵:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| آکادمی تلویزیون آمریکا تغییراتی را در تعداد نامزدهای انتخابی شاخه‌های مختلف هفتادودومین دوره جوایز اِمی (Emmy Awards) اعمال کرد.

به گزارش تارنمای مجله هنری ورایتی، به دنبال تغییرات ایجاد شده در تعداد نامزدهای بخش بهترین فیلم جوایز اُسکار و بحث و گفت‌وگوهای فراوان درباره نیاز به افزایش تعداد نامزدهای شاخه‌های اصلی جایزه امی در پی افزایش مخاطبان تلویزیون در روزگار کرونا، آکادمی بین‌المللی هنرها و علوم تلویزیون نیز اعلام کرد تعداد نامزدها در بخش کمدی و درام این جایزه را فارغ از تعداد آثار ارسالی، به هشت نامزد افزایش می‌دهد.

برای یکسان‌سازی فرآیند انتخاب نامزدها در تمام بخش‌های این جایزه و بسترسازی برای جامعیت بیشتر در انتخاب بهترین‌ها، در دیگر شاخه‌ها نیز تعداد نامزدها بر مبنای تعداد فیلم‌های شرکت‌کننده در هر بخش و طبق فرمول زیر تعیین خواهد شد.

1 تا 19 اثر ارسالی: بین صفر تا 4 نامزد

29 تا 80 اثر: 5 نامزد

81 تا 160 اثر: 6 نامزد

161-240 اثر: 7 نامزد

و بیش 240 اثر: 8 نامزد

در دوره‌های قبل جوایز امی برای بخش درام و کمدی 7 نامزد، جُنگ رنگارنگ (Variety talk)، برنامه واقع‌نمای ساختارمند و غیرساختارمند 6 نامزد و دیگر شاخه‌ها هرکدام 5 نامزد انتخاب می‌شدند.

با وجود آن که فرآیند تولید به دلیل شیوع کرونا به تعلیق درآمد، آثار ارسالی برای این دوره از جوایز امی در مقایسه با رقابت سال گذشته، افزایشی 15 درصدی داشته است.

این تغییرات پس از آن اعمال می‌شود که آکادمی هنرهای سینما اعلام کرد از نودوچهارمین دوره جوایز اسکار، تعداد نامزدهای انتخابی در بخش بهترین فیلم بر 10 فیلم ثابت خواهد شد.

نامزدهای هفتاد و دومین دوره جوایز امی روز سه شنبه 28 ژوئیه (7 مرداد) از سوی آکادمی تلویزیون آمریکا اعلام می‌شود. جوایز امی ساعات پربیننده، طبق برنامه‌های قبلی، یکشنبه 20 سپتامبر (30 شهریور 99) به مجری گری جیمی کیمل (Jimmy Kimmel)، پخش تلویزیونی خواهد شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها