کد خبر: 413060
|
۱۳۹۹/۰۳/۳۰ ۰۷:۴۶:۱۷
| |

سرپرست دبیری فدراسیون والیبال:

اولویت هایی مهمتر از انتخاب نایب رئیس زنان برای فدراسیون داریم

سرپرست دبیری فدراسیون والیبال می‌گوید اولویت‌هایی مهمتر از انتخاب نایب رئیس زنان برای فدراسیون دارند و امور این بخش توسط مشاور فدراسیون در حال پیگیری است.

اولویت هایی مهمتر از انتخاب نایب رئیس زنان برای فدراسیون داریم
کد خبر: 413060
|
۱۳۹۹/۰۳/۳۰ ۰۷:۴۶:۱۷

اعتمادآنلاین| 4 ماه از پایان همکاری متین زبردست (سرپرست نایب رئیسی زنان والیبال) با فدراسیون والیبال می‌گذرد اما هنوز گزینه‌ای برای تصدی پست نایب رئیسی زنان تعیین نشده و مشخص نیست که فداسیون چه زمانی در این مورد تصمیم گیری می‌کند.

میلاد تقوی، سرپرست دبیری فدراسیون والیبال گفت: نایب رئیس جزو ارکان فدراسیون است و قطعا تکلیفش مشخص می ‌شود اما اکنون اولویت‌های جدی‌تری داریم. با این حال خانم شاددل به عنوان مشاور امور زنان به خوبی کارهای این بخش را پیگیری می‌کند، حتی روز سه شنبه هم در مورد لیگ زنان جلسه‌ای برگزار شد و کارها پیش می‌رود. با توجه به شرایط موجود اولویت‌های بسیار مهمتری مثل تیم ملی بزرگسالان، تیم ملی نوجوانان و کمیته استعدادیابی داریم و با توجه به اینکه کمبودی در بخش زنان حس نمی‌شود، این اولویت‌ها جدی‌تر هستند. از طرفی هر موضوعی برای اجرایی شدن در فدراسیون، نیاز به یکسری پیگیری‌ها و جلسات دارد اما اکنون برای برگزاری برخی جلسات مشورتی و کارشناسی در معذوریت قرار داریم.

او در مورد اینکه چرا طی چهار ماه گذشته وضعیت نایب رئیس زنان مشخص نشده است، بیان کرد: از اسفند ماه در شرایط بحرانی کرونا به سر می‌بریم و کارها مثل روال عادی انجام نمی‌شود. حتی مسابقات قهرمانی کشور زنان و مردان که قرار بود تیرماه آغاز شود، دوباره لغو شد و همچنان در شرایط بحرانی به سر می‌بریم، بنابراین نمی‌توان گفت از آنجایی که در چند ماه گذشته یکسری کارها انجام نشده پس به آن بی‌توجه هستیم. بالاخره باید با توجه به شرایط موجود تصمیم بگیریم. اهمیت حضور نایب رئیس زنان به دلیل پیگیری امور بانوان است و اکنون خانم شاددل شاید بیشتر از یک نایب رئیس امور را پیگیری می‌کند، پس فعلا کمبود و دغدغه‌ای در این مورد حس نمی‌شود.

تقوی در مورد انتخاب مربی خارجی برای تیم ملی زنان که پیش از این از سوی فدراسیون والیبال اعلام شده بود، گفت: پیشنهاداتی به فدراسیون والیبال شده که روی آنها کار می‌کنیم اما به شرایط اقتصادی و اجتماعی کشور بستگی دارد چون در بخش زنان محدودیت‌های داریم. با این حال نگاه فدراسیون این است که در صورت مساعد بودن شرایط، کار ویژه‌ای برای زنان انجام شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها