بدهی دولت به قرارگاه خاتم‌الانبیاء چقدر است؟

عضو هیأت‌رئیسه مجلس گفت: دولت به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء 50 هزار میلیارد تومان به خاطر اجرای پروژه‌های عمرانی بدهکار است و این باعث شده تا این قرارگاه نتواند حقوق و مطالبات شرکت‌ها و افراد زیر مجموعه خود را پرداخت کند.

بدهی دولت به قرارگاه خاتم‌الانبیاء چقدر است؟
کد خبر: 413082
|
۱۳۹۹/۰۳/۳۰ ۰۸:۵۶:۲۰

اعتمادآنلاین| حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت 50 هزار میلیارد تومان به خاطر اجرای پروژه‌های عمرانی به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء بدهکار است و تاکنون این بدهی را پرداخت نکرده است.

وی افزود: عدم پرداخت این بدهی توسط دولت باعث شده تا قرارگاه خاتم الانبیاء هم نتواند مطالبات شرکت‌ها و افراد زیر مجموعه خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بپردازد و این عدم پرداخت بدهی توسط دولت موجب بروز مشکل شده است.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در پروژه‌های بزرگ عمرانی در حوزه‌های مختلف از جمله پروژه آبرسانی استان خوزستان شرکت کرده و کار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به سرانجام رسانده و دولت باید مطالباتش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در پروژه‌های مختلف پرداخت کند.

سلیمی خاطرنشان کرد: دولت در حالی بدهی خود به قرارگاه خاتم الانبیاء را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نمی‌پردازد که جلوی شرکت‌هایی مثل توتال فرش قرمز پهن می‌کند و آنها هم کار خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نیمه کاره رها کرده و از کشور می‌روند.

وی در پایان گفت: ‌از سوی دیگر دولت که پول قرارگاه خاتم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نداده، از پول کارگران این مملکت حقوق و دستمزد مربی تیم ملی فوتبال را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پرداخت می‌کند و این آقا بابت سه مسابقه که حاصل آن دو باخت و یک تساوی بوده 7 میلیون دلار از ایران پول گرفته که این پول از منابع و درآمدهای شستا پرداخت شده که متعلق به تأمین اجتماعی و کارگران این مملکت است و باید برای پرداختن آن از تک تک کارگران اجازه گرفته می‌شد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها