کد خبر: 413103
|
۱۳۹۹/۰۳/۳۰ ۰۹:۵۵:۳۵
| |

سرمربین تیم شهرداری سیرجان:

فوتبال زنان دچار بلاتکلیفی شده است و تصمیمی هم برای آن نمی گیرند

سرمربی تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان با بیان اینکه مسوولان فدراسیون اهمیتی به فوتبال زنان نمی‌دهند، گفت: فوتبال زنان دچار بلاتکلیفی شده و مسوولان فدراسیون برنامه‌ای برای آن ندارند و این موضوع بسیار دردناک است.

فوتبال زنان دچار بلاتکلیفی شده است و تصمیمی هم برای آن نمی گیرند
کد خبر: 413103
|
۱۳۹۹/۰۳/۳۰ ۰۹:۵۵:۳۵

اعتمادآنلاین| مریم جهان‌نجاتی اظهار داشت: تصمیمات سازمان لیگ براساس شرایط مسابقات رشته‌های مختلف گرفته می‌شود. در لیگ برتر فوتسال زنان تکلیف قهرمان و نایب قهرمان مشخص نیست و باید با برگزاری مرحله پلی‌آف قهرمان تعیین شود اما در فوتبال زنان قهرمان و نایب قهرمان مشخص است و تنها چهار دیدار باقی مانده است.

وی با بیان اینکه بدنبال فشار آوردن به سازمان لیگ، کمیته برگزاری مسابقات و باشگاه‌ها نیستیم، افزود: باید تکلیف مسابقات لیگ این فصل را بدانیم. سازمان لیگ باید هر چه سریع‌تر تاریخ برگزاری مسابقات را تعیین کند و با توجه به شرایط پیش‌رو مسوولان به‌سرعت تصمیم گیری کنند.

جهان‌نجاتی خاطرنشان کرد: اگر بخواهند ادامه مسابقات را برگزار کنند حداقل باید بازیکنان یک ماه در تمرین باشند و علاوه بر آن شرایط ایمنی و پرتکل بهداشتی رعایت شود که در این صورت باز هم زمان برگزاری لیگ این فصل از دست می‌رود. همچنین سازمان لیگ اگر تکلیف تیم‌ها را مشخص نکند 100 درصد زمان آماده‌سازی بازیکنان برای فصل بعد از دست می‌رود. زیرا در پاییز با اوج کرونا روبرو می‌شویم و بهتر است که از الان برنامه‌های لازم را در این زمینه انجام دهند.

سرمربی تیم شهرداری سیرجان یادآور شد: فوتبال زنان دچار بلاتکلیفی شده است و برنامه‌ای ندارد و تصمیمی هم برای آن نمی‌گیرند. این امر برای زنان دردناک است و به نظر می‌رسد اهمیتی به ما نمی‌دهند و به فکرمان نیستند.

وی ادامه داد: با این شرایط باز هم درست نیست که برای مذاکره بازیکنان و سرمربیان با باشگاه‌های دیگر برای فصل بعد ورود کنیم زیرا چهار هفته از مسابقات باقی مانده و کار همه ما سخت شده است. در این فصل سازمان لیگ در قیاس با سال‌های گذشته، مسابقات منظم و خوبی را برگزار کرد. هر چند ایرادهای زیادی به کمیته فنی و داوری مسابقات وارد است که از جمله آنها می‌توان به استفاده از داوران بی‌تجربه در دیدارهای لیگ اشاره کرد.

جهان‌نجاتی در خصوص دستمزد بازیکنان گفت: باشگاه شهرداری سیرجان پس از تعطیلی لیگ فوتبال زنان در اسفند ماه تمامی دستمزد بازیکنان را تسویه کرد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها