کد خبر: 413114
|
۱۳۹۹/۰۳/۳۰ ۱۰:۲۶:۱۹
| |

نماینده تهران در مجلس:

ایران پیشرفته‌ترین و گرانقیمت‌ترین پهپاد آمریکا را ساقط کرد

نماینده تهران در مجلس گفت: ساقط کردن پهپاد پیشرفته آمریکا در تنگه هرمز، توانست تاثیرات زیادی در معادلات منطقه و به نفع ایران بگذارد چرا که این پهپاد پیشرفته‌ترین و گرانقیمت‌ترین پهپاد آنها بود که برای اولین بار در جهان و توسط سپاه ساقط شد.

ایران پیشرفته‌ترین و گرانقیمت‌ترین پهپاد آمریکا را ساقط کرد
کد خبر: 413114
|
۱۳۹۹/۰۳/۳۰ ۱۰:۲۶:۱۹

اعتمادآنلاین| زهره سادات لاجوردی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اولین سالگرد ساقط کردن پهپاد آمریکایی در تنگه هرمز توسط سپاه، اظهار داشت: این اقدام سپاه اقدامی انقلابی،‌ شجاع و بی‌نظیر محسوب می‌شود.

وی گفت: ساقط کردن پهپاد پیشرفته آمریکا توسط نیروی هوافضای سپاه در خلیج فارس، توانست تاثیرات زیادی در معادلات منطقه بگذارد چرا که این پهپاد مجهزترین و پیشرفته‌ترین و گرانقیمت‌ترین پهپاد آمریکا بود که برای اولین بار توسط یک نیروی نظامی در دنیا ساقط شد و این اقدام به نام سپاه پاسدارن رقم خورد.


نماینده مردم تهران در مجلس گفت:‌آمریکایی ها بعد از جنگ جهانی دوم خود را برترین قدرت نظامی دنیا معرفی می‌کرد ولی انهدام پهپاد فوق پیشرفته‌اش نشان داد که این قدرت پوشالی است.

لاجوردی با بیان اینکه بعد از انهدام پهپاد مدرن آمریکا در خلیج فارس توسط سپاه نشانه‌های افول ایالات متحده‌ آشکار شد و این در حالی است که ما بارها از مقام معظم رهبری شنیده بودیم و ایشان فرمودند آمریکا در حال افول است و وضعیتی که آنها دچارش شده‌اند عاملی بلندمدت دارد و آمریکایی‌ها در طول تاریخ وضعیتی را به وجود آوردند که نتیجه آن همین است لذا این سنت الهی است.

وی افزود: برخی از تحلیلگران مانند فرید ذکریا بعد از انهدام پهپاد آمریکا توسط سپاه اعلام کرد که شاهد افول آمریکا در دنیا هستیم این در حالی است که امروز بعد از قتل جوان سپاه پوست توسط پلیس آمریکا شاهد اعتراضات پی در پی در شهرها و ایالت‌های مختلف آمریکا هستیم که دامنه اعتراضات رو به گسترش است.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: افول آمریکایی‌ها و اعتراضات مردم‌شان به دولتمردان این کشور، به اتحادیه اروپا هم گسترش پیدا کرده است و آنها هم به بی‌عدالتی در جوامع غربی معترض هستند و معتقدند که این اعتراض به ساختار لیبرالیسم است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها